البرز-عباسعلی محمدیان با بیان اینکه از زمان راه اندازی سامانه ۱۹۷ و حضور گشت های ما در محل، خواسته های مردمی دو برابر شده است، ‌گفت: وجود این سامانه باعث کاهش حجم پرونده ها و به تبع کم شدن نارضایتی مردم شده است.

راه‌اندازی سامانه ١٩٧ موجب کاهش حجم  پرونده‌ها شده است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی البرز پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان البرز اظهار کرد: ارتباط خوبی میان مجموعه های نظامی، انتظامی و سازمان قضایی نیروهای مسلح در البرز وجود دارد.

وی افزود: توجه به آسیب و لغزش نیروهای مسلح حائز اهمیت است و باید  نگاه ویژه ای داشت چراکه آنها در سطوح مختلف ارتباط زیادی با مردم دارند.

سردار محمدیان خاطرنشان کرد: سه کلانتری در کرج  جهت نطارت بیشتر و مستمر تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه راه اندازی مرکز فوریت های ۱۹۷ در کرج و فردیس نیز انجام شده است، ‌گفت: در این خصوص رعایت حق و حقوق مردم در تمامی رده های انتظامی مدنظر است ‌که با نصب بنر اطلاع رسانی در این مورد به مردم ارایه شده است.

سردار محمدیان در ادامه گفت: مردم اگر به هنگام مراجعه به مراکز انتظامی برای پیگیری امور خود خلاف آن را مشاهده کردند گزارش دهند.

وی ‌با بیان اینکه از زمان راه اندازی سامانه ۱۹۷ و حضور گشت های ما در محل برای رسیدگی به درخواست های شهروندان، خواسته های مردمی دو برابر شده است، ‌گفت: ‌راه اندازی این سامانه منجر به کاهش حجم  پرونده ها و به تبع کم شدن نارضایتی مردم شده است.

فرمانده انتظامی استان البرز تاکید کرد: در راستای صیانت از کارکنان از هیچ تلاشی دریغ نکرده ایم و در این مورد در زمینه های مختلف اقدامات متعدد انجام شده است.

 ‌وی با اعلام اینکه برای خرید مسکن کارکنان در ۱۶ ماه گذشته بالغ بر ۸۸۵ فقره وام مسکن از طریق سازمان برای کارکنان اخذ کرده ایم، گفت:بیش از ۳۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان ارزش مالی این تسهیلات بوده است.

‌این مسئول در پایان گفت: ۵۰۶ فقره دیگر پرداخت تسهیلات به کارکنان نیز داشته ایم و در کنار آن تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد ۴ درصد نیز به ۴۳۵ نفر از پرسنل پرداخت شده است، همچنین واگذاری وام ودیعه مسکن برای اجاره مسکن به ۱۳۶ نفر اعطا شده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.