سرمربی تیم پیام خراسان گفت: اگر قرار باشد برای اعتراض به هر موضوعی زمین را ترک کنیم و برخوردی صورت نگیرد، دیگر سنگ روی سنگ بند نمی‌شود.

نمی‌دانم چرا اعلام رای کمیته انضباطی به تاخیر افتاده‌است؟/ برای شکست شهرداری برنامه داریم
به گزارش قدس آنلاین ، جبار قوچان‌نژاد در خصوص رای کمیته انضباطی برای دیدار نیمه‌تمام پیام خراسان و خاتم اردکان اظهار کرد: در خصوص چنین مواردی قطعا تنها راه حل، اجرای قانون است. هر تیمی که بدون هماهنگی با داور و ناظر دیدار، زمین را ترک کند، با باخت فنی‌ روبه‌رو می‌شود و باید نتیجه ۳ بر ۰ به سود تیم مقابل ثبت شود. غیر از این هم نباید رایی صادر شود. 
وی افزود: تیم خاتم در اعتراض به یک پوئن و تصمیم داور، زمین مسابقه را ترک کرد. غیر از مباحث قانونی، منطق هم می‌گوید هیچ تیمی حق ترک زمین را ندارد، زیرا اگر قرار باشد قبح چنین اتفاقاتی بریزد، دیگر سنگ روی سنگ بند نخواهدشد. 
سرمربی پیام تاکید کرد: مگر می‌شود هر تیمی در هر کجا برای اعتراض به کوچک‌ترین اتفاقی، از زمین خارج شود؟ در چنین شرایطی اصلا چه نیازی به داور و ناظر داریم؟ دو تیم در چنین شرایطی می‌توانند با حکمیت و کدخدامنشی بازی را برگزار کنند. احترام به قانون و داوری در هر رقابتی باید صورت گیرد.
وی تصریح کرد: خاتم در مشهد بدون هماهنگی با ناظر، زمین را ترک کرد که اتفاقا در جلسه کمیته انضباطی هم این موضوع مطرح شد. ناظر بازی هم اعلام کرد ابدا جمله‌ای در خصوص ترک زمین به دست‌اندرکاران خاتم نگفته‌است. رای احتمالی بسیار واضح است که چه خواهدبود، اما اینکه چرا اعلام آن اینقدر به تاخیر افتاده برای خود ما هم جای سوال دارد.این رای باید هرچه زودتر اعلام شود.
قوچان‌نژاد در خصوص دیدار آتی تیمش در تبریز مقابل شهرداری این شهر گفت: در خانه شهرداری تبریز بازی سختی در پیش داریم، در دور رفت آنها شکست خوردند و در مصاف دور برگشت به دنبال جبران مافات و انتقام هستند، اما مطمئنا ما نیز به ارتقای جایگاه فعلی می‌اندیشیم و برای رقابت با رقبای دور و برمان در جدول برنامه ویژه‌ای داریم. 
وی افزود: با اجرای دقیق تک‌تک برنامه‌هایمان انشالله به پیروزی خواهیم‌رسید. سعی می‌کنیم تمرکزمان را در تمامی دقایق دیدار با شهرداری تبریز حفظ کنیم تا در انتهای بازی حسرت نخوریم.
منبع : ایسنا
انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.