برد تیم ملی عربستان تیتر اصلی روزنامه ها و رسانه های اماراتی شد هرچند پیروزی عراق نیز مورد توجه روزنامه نگاران میزبان قرار گرفت.

عربستان محبوب روزنامه نگاران کشور میزبان

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، تیم ملی فوتبال عربستان سعودی در اولین بازی اش در رقابت های جام ملت های آسیا با ۴ گل کره شمالی را درهم کوبید. اتفاقی که نه فقط عربستانی ها بلکه اماراتی ها را هم به وجد آورده است. امروز تیتر اصلی روزنامه و سایت های اماراتی به برد ۴ بر صفر عربستان می پرداخت. عربستان در یک بازی برتر و در حالی که می توانست با گل های بیشتری بازی را ببرد در نهایت با گل های هتان باهبری، محمد آل فتیل، سالم الدوسری و فهد المولد حریف آسیای شرقی اش را گلباران کرد.


روزنامه البیان امارات با انتشار عکسی از خوشحالی بازیکنان عربستان تیتر زد:« طوفان سبز » و «گل های سیاه» و در تیتر اصلی روزنامه الاتحاد این کشور با عکسی بزرگ از بازیکن تیم ملی عربستان این بود:« روز سبزها». این البته یک موضوع همیشگی است که رسانه های اماراتی نسبت به پیروزی های تیم ملی عربستان واکنش های احساسی و مثبتی دارند هرچند در این جام ملت ها نیز با توجه به این که بازی ها در غرب آسیا و یک کشور عربی برگزار می شود احتمالا اماراتی ها ترجیح می دهند یکی از دو تیم امارات یا عربستان به موفقیت برسند.


نکته قابل ذکر این است که رسانه های اماراتی به برد تیم عراق نیز پرداختند و تیتر «گل های سیاه» می تواند اشاره به بازگشت تیم عراق در بازی برابر ویتنام باشد.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.