قزوین_ منوچهر حبیبی در جلسه شورای اطلاع رسانی استان گفت: خدمات نظام در فضای مجازی به صورت برجسته بیان شود.

خدمات نظام در فضای مجازی به صورت برجسته بیان شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، جلسه شورای اطلاع رسانی استان قزوین با حضور جمعی از مدیران و مسئولان روابط عمومی ادارات ظهر روز چهارشنبه در دفتر استاندار قزوین برگزار شد.

منوچهر حبیبی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین در این جلسه گفت: تلاش دشمن در راستای ناکارآمدنظام جمهوری اسلامی بوده و تمام برنامههای آن در این حوزه است و البته در برخی موارد از خلاها نیز سواستفاده کرده و موضوع اقتصادی را پررنگ می کند.

وی افزود: دولت با هجمه های بسیاری روبرو بوده و بیشترین تلاش خود را به حوزه تولید و اشتغال مردم اختصاص داده است و کلیدواژه بودجه کشور، معیشت است و امیدواریم مشکلات اقتصادی حل شود.

حبیبی با اشاره به اینکه دشمنان نظام تلاش کرده تا به بهانه های مختلف مردم را به خیابان ها بکشانند و با آگاهی مردم دشمنان ناکام ماندند و تلاش آنها بی نتیجه ماند، یادآور شد: حفظ نظام امروز یک واجب است که برای ماندگاری آن باید تلاش کرد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین اضافه کرد: انقلاب ما یک پدیده جهانی است و اثرگذاری نظام جمهوری اسلامی در سطح منطقه قابل مشهود و مهم است؛ امروز ایران به عنوان یک کشور قدرت در منطقه است و دشمنان عنوان کردند که گزینه توان دفاعی به اندازه جمهوری اسلامی وجود ندارد و انقلاب از بُعد سیاسی نظامی به عنوان یک قدرت بزرگ در دنیا است که باید قدر بدانیم و در این راستا بیشتر تلاش کنیم.

وی اضافه کرد: امروز امیدبخشی به مردم بسیار مهم است و باید خدمات نظام برای آنها بیان شود و مردم در جریان برنامه های آینده مسئولان قرار بگیرند و جوانان نسل امروز را با شهدا آشنا کنیم.

حبیبی تصریح کرد: جایگاه ما بستگی به اعتمادسازی بین مردم دارد و باید صادقانه و شفاف با مردم سخن بگوییم تا رضایتمندی آنها جلب شود؛ اگر در انجام مسئولیت ها وظیفه خود را به خوبی انجام دهیم و پای کار باشیم مردم نیز به ما اعتماد خواهند کرد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین، گفت: خدمات نظام در فضای مجازی به صورت برجسته بیان شود و در این ایام و در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی، باید شور و نشاط با برگزاری جلسات بازدیدها و حضور در مناطق بر جامعه حاکم شود و گفت و گو با جوانان محقق شود و فرمانداران و مدیران از ظرفیت نماز جمعه برای تبیین دستاوردهای انقلاب استفاده کنند و تبلیغات محیطی متناسب با جشن انقلاب توسط شهرداری ها پررنگ باشد و اصحاب رسانه عملکردهای انقلاب را بیان کنند.


انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.