در جریان برگزاری مسابقات هیات فوتبال استان خراسان رضوی در رده امید اختلافاتی بین مسئولان و برخی تیم های شرکت کننده بوجود آمده است که در نهایت باعث درگیری بین آنها شده است.

وقتی پاسخ یک نامه با مُشت داده می‌شود

به گزارش قدس آنلاین در نحوه برگزاری مسابقات هیات فوتبال استان خراسان رضوی در رده امید و نحوه معرفی نماینده استان به فدراسیون فوتبال، اختلافاتی بین مسئولان و برخی تیم های شرکت کننده بوجود آمده است که در نهایت باعث درگیری بین آنها شده است.

اصغر رحیمی مسئول تیم های پایه هیات فوتبال استان خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین گفت: نامه ای در اعتراض به عملکرد هیات فوتبال خراسان در رابطه با برگزاری مسابقات امید استان توسط اینجانب و چند تیم دیگر به فدراسیون ارسال کردیم اما این اقدام ما به ذائقه هیات فوتبال استان خوش نیامد و نائب رئیس هیات فوتبال استان آقای خسرو منش، که مسئول کمیته برگزاری مسابقات هیات فوتبال را نیز برعهده دارند در محل هیات فوتبال و درحضور دبیر و مسئول روابط عمومی هیات با رفتاری پرخاشگرانه و پرتاب مشت و لگد به سمت من که باعث شکسته شدن عینکم نیز گردید نسبت به نوشتن این نامه واکنش نشان دادند.

در کجای دنیا پاسخ نامه را با مشت و لگد می دهند

رحیمی با بیان اینکه  در کجای دنیا پاسخ نامه را با مشت و لگد می دهند، تصریح کرد: در حالی که قبل از مسابقات از هر تیم مبلغ دو میلیون و پانصد هزار تومان جهت برگزاری مسابقات دریافت کردند اما هنگام برگزاری مسابقات به بهانه های مختلف همچون کمبود زمان، کمبود فضای برگزاری مسابقات و کمبود بودجه ، مسابقاتی را که باید طبق قانون در یک گروه برگزار می شد را در دو گروه برگزار کردند و همان زمان نیز اعلام کرده بودند که از هرگروه سه تیم به مسابقات نهایی صعود خواهد کرد و درنهایت با مسابقاتی که بین این شش تیم برگزار خواهد شد، تیم قهرمان به فدراسیون فوتبال جهت مسابقات کشوری معرفی خواهد شد اما در نهایت ناباوری کمیته برگزاری مسابقات علی رغم قرعه کشی بین شش تیم صعود کننده،  با بهانه های مختلف روز سه شنبه مسابقه ای را بین دو تیم صدر نشین هر گروه برگزار کرد تا برنده ان را به فدراسیون فوتبال به عنوان نماینده استان معرفی کند.

مسئول تیم های پایه هیات فوتبال استان خراسان رضوی اظهار داشت: از این رو ۴تیم دیگر اعتراض خود را به دلیل کم کاری هیات فوتبال و کمیته برگزاری مسابقات طی نامه به فدراسیون فوتبال اعلام کردند؛  درخواست ما از هیات فوتبال استان این بود که از ان جا که مسابقات کشوری از نیمه دوم بهمن ماه آغاز خواهد شد، مسابقات بین این شش تیم را به صورت فشرده برگزار کنند تا در نهایت تیم قهرمان به فدراسیون فوتبال معرفی شود.

 انگیزه ای برای تیم ها به منظور حضور در مسابقات سال آینده وجود ندارد

رحیمی ادامه داد: با این اقدام هیات فوتبال استان دیگر انگیزه ای در رده امید وجود نخواهد داشت و سال آینده هیچ تیمی در این مسابقات شرکت نخواهد کرد. از طرفی هیات فوتبال چه جذابیتی دارد که برای تصدی ان این همه افراد از سلایق گوناگون که هیچ ارتباطی هم با ورزش و فوتبال ندارند ثبت نام و حتی در واکنش به عدم صلاحیتشان اعتراض نیز می کنند.

سرپرست تیم فوتبال ابومسلم ثامن بیان داشت: سوال دیگر ما این است که پول هایی که از تیم ها در ابتدای برگزاری مسابقات دریافت کردند در کجا هزینه شد که در حال حاضر اعلام می کنند که پول داور، زمین بازی و موارد دیگر را نداریم مگر هیات فوتبال استان حسابرس مالی ندارد و یا اداره ورزش و جوانان بر هیات فوتبال نظارت نمی کند تا مشخص شود پول های گرفته شده کجا هزینه شده اند.

رحیمی تاکید کرد: از ان جا که تیم ها به من اعتماد کرده و من را به عنوان مسئول تیم های پایه استان انتخاب کرده اند ما با پیگیری از  فدراسیون فوتبال پاسخ نامه خود را به هر صورت چه مثبت و چه منفی دریافت خواهیم کرد و پیگیر رفتار ناشایست نائب رئیس هیات فوتبال استان نیز خواهیم بود.  

 مسابقات طبق دستورالعمل تنظیم شده باید برگزار شود

جواد چرمچی دبیر هیات فوتبال استان خراسان رضوی نیز در این باره به قدس آنلاین گفت: مسابقات طبق دستورالعمل تنظیم شده قبل از برگزاری مسابقات باید برگزار شود تا نماینده استان به صورت قانونی و منطبق بر دستورالعمل به فدراسیون فوتبال معرفی شود و اگر مخالف این باشد باید مسابقات مرحله نهایی تکرار شود .

چرمچی با بیان اینکه در جریان دستورالعمل مسابقات نیستم اما همه تیم ها و مسئولان اجرایی مسابقات که ان را تهیه و امضا کرده اند، باید به آن پای بند باشند، تصریح کرد:ازطرفی وقتی از  مسئولان برگزاری این مسابقات سوال کردم که نحوه برگزاری مسابقات نهایی چگونه است اعلام کردند که طبق دستورالعمل دو تیم صدر نشین هر گروه باید باهم بازی کنند تا تیم برنده به عنوان نماینده استان به فدراسیون فوتبال معرفی شود؛ از طرفی هم  آقای رحیمی تیم های دیگر را تحریک کرده تا به برگزاری مسابقات نهایی که به زعم وی مخالف دستورالعمل مسابقات است اعتراض کنند، اما از بین چهار تیمی که اعتراض کرده اند در حال حاضر تنها اقای رحیمی پیگیر موضوع می باشد و سه تیم دیگر اعلام کرده اند که حاضر هستند  امضا خود را پس می بگیرند و ادعایی دراین باره نداشته باشند.

وی با اشاره به اینکه پاسخ نامه آقای رحیمی را به صورت کتبی اعلام خواهیم کرد، افزود:اجازه تضییع حقوق هیچ تیمی را در این مسابقات و مسابقات دیگر فوتبال استان نخواهیم داد زیرا هدف نهایی ما از برگزاری مسابقات، رشد و توسعه فوتبال است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.