مربی جدید استقلالی ها روز چهارشنبه کار خود در این تیم را رسما آغاز کرد.

فرهاد مجیدی با لباس رزم در تمرین استقلال حاضر شد

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، همه چیز دست به دست هم داد تا شروع کار مجیدی در استقلال با ۵ روز تاخیر آغاز شود و چهره محبوب آبی ها در یکی دو دهه گذشته از روز چهارشنبه و در زمین شماره دو آزادی کار خود را آغاز کند.


مجیدی روز چهارشنبه به رسم همیشه با لباسی آراسته که باعث می شود همچنان لقب شیک پوشی و خوش تیپی در کنار او باقی بماند، در محل تمرین آبی ها حاضر شد و در جمع بازیکنان کار خود را آغاز کرد تا برگ جدیدی در زندگی ورزشی او ورق بخورد.

فرهاد با بنز آمد!


مربی جدید استقلالی ها با بنز یکی از دوستان خود و پشت سر امیرحسین فتحی سرپرست استقلال وارد مجموعه آزادی و محل تمرین آبی پوشان شد. فرهاد در بدو ورود با فتحی به خوش و بش پرداخت و سپس به همراه او راهی رختکن شد تا به صورت غیر رسمی کار خود را آغاز کند.


بازیکنان قدیمی همبازی سابق خود را به شدت تحویل گرفتند و البته در این میان جوانان استقلال نیز با ذوق و انرژی خاصی با مجیدی رو به رو شدند.

معارفه با کت و شلوار


مراسم معارفه فرهاد مجیدی در زمین چمن برگزار شد. امیرحسین فتحی و وینفرد شفر دقایقی در جمع بازیکنان درباره حضور مجیدی صحبت کردند و البته به موضوعات متفاوتی پرداختند. مجیدی در این بخش که قسمت اعظم آن به تعریف از او و شفر اختصاص داشت، تنها شنونده بود. مربی جوان استقلالی ها در جمع بازیکنان فرصتی برای صحبت نداشت و سپس شفر در اولین بخش از شروع روند انتقال تجربه، جمله مهمی را به مجیدی گفت: نظم.

با صحبت های کوتاه شفر مجیدی به رختکن بازگشت تا با لباس ورزشی به زمین بازگردد.

بازگشت با لباس رزم


شاید هیچکس به اندازه فرهاد حالا از طرح لباس های استقلال خوشحال نباشد. مربیان استقلال در تمرین از لباس هایی با طرح لباس های چریکی و با رنگ آبی استفاده می کنند و مجیدی نیز در اولین تمرین لباس رزم بر تن کرد تا شروع جالبی داشته باشد.


مجیدی در این تمرین برای نشان دادن آمادگی بدنی خود به جمع بازیکنان رفت و با آنها دور زمین دویید تا نشان دهد از لحاظ بدنی سطح بسیار خوبی دارد و می تواند در جریان تمرین نقش متفاوتی بازی کند.

روز فرهاد معمولی شد


بعد از همه این اتفاقات روز برای مجیدی به شکلی طبیعی رقم خورد. مجیدی بعد از شروع تمرین اصلی به جمع کادرفنی اضافه شد و دقایقی با اعضای کادر درباره برنامه های تمرینی، روند تمرین و اردو صحبت کرد؛ تقریبا کاری که همه مربیان هر روز انجام می دهند. سپس به جمع بازیکنان بازگشت و در کنار دیگران تمرین را زیر نظر گرفت تا حالا او نیز عضوی از باشگاه استقلال باشد. مجیدی امروز بعد از نزدیک به ۲۰۰۰ روز در تمرین استقلال حضور داشت و پا به توپ شد تا در روزهای سخت استقلال، تصویر او در تمرین آبی ها این تیم را به آینده امیدوار کند؛ آینده ای که فرهاد می تواند نقش پر رنگی در آن ایفا کند.

عکس: رضا سعیدی‌پور

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.