معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: طرح بازی و یادگیری به صورت پایلوت از بهمن ماه در ۱۰۰ مدرسه خراسان رضوی اجرا می‌شود.

اجرای طرح بازی و یادگیری در ۱۰۰ مدرسه خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین  ، ابوالحسن حقیقی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: در خراسان رضوی ۱۹۵ نفر راهبر مباحث مربوط به کیفیت بخشی آموزشی و تربیتی در کلاس‌های چند پایه را رصد و در مناطق مختلف استان حضور پیدا می‌کنند.

ابوالحسن حقیقی با اشاره به فعالیت ۳ هزار راهبر آموزشی در کشور افزود: اجرای این طرح برگرفته از سند تحول بنیادین است و در واقع آموزش‌های ارائه شده مبتنی بر بازی است.

وی از فعالیت و راه اندازی دبیرخانه ارزشیابی کیفی توصیفی قطب شهید مدرس در بردسکن خبرداد و تصریح کرد: اهداف این دبیرخانه درراستای توانمند سازی معلمین است و در این دبیرخانه تصمیمات و رویکرد جدید آموزش و پرورش مورد بحث قرار می‌گیرد.

حقیقی گفت: تعداد دانش آموزان مقطع ابتدایی در خراسان رضوی را ۷۳۰ هزار نفر است که ۳۵ هزار نفر از معلمین و دیگر کادر آموزشی در مدارس ابتدایی استان مشغول فعالیت هستند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی افزود: با برنامه ریزی‌های انجام شده هیچ کلاس درسی از آغاز سال تحصیلی در استان بدون معلم نداریم.

وی همچنین با حضور در منزل دانش آموز مهدی جهانی فر حادثه دیده تصادف برخورد پیکان وانت از او عیادت کرد و گفت: همه دانش آموزان در استان تحت پوشش بیمه حوادث هستند و هر گونه اتفاق خاصی در درون مدارس برای دانش آموزان رخ دهد بیمه حوادث جوابگو است.

حقیق با بیان اینکه این حادثه در خارج از مدرسه برخ داده است افزود: با پی گیری‌های انجام شده مشکل بیمه ۳ دانش آموز متوفی و این دانش آموز مرتفع شده است.
منبع : باشگاه خبرنگاران
انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.