مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهدمقدس از برگزاری سومین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه در نمایشگاه مشهد خبر داد.

سومین نمایشگاه بورس، بانک، بیمه در مشهد برگزار می‌شود
به گزارش قدس آنلاین ،  محمدجواد محبی ظهر امروز در نشست خبری سومین نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و رفتارهای اقتصادی اظهار داشت: بازار اقتصادی کشور به جهت قیمت‌های نامتعارف بورس دچار مشکل شد که هم‌اکنون مطلوب‌تر شده و مبحث بورس در تمام دنیا موضوعی مشخص و جاافتاده بوده و میزان سود، سرمایه‌گذاری در آن کاملاً امن و مشخص است.

وی افزود: باید تلاش کنیم که بورس جایگاه ویژه‌ای در مشهد به عنوان پایتخت مذهبی کشور و پایتخت فرهنگی جهان اسلام داشته باشد و از ظرفیت‌های این شهر باید به‌خوبی استفاده شود.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد با بیان اینکه نیازمند تحول در صنعت بورس، بانک، بیمه و رفتارهای اقتصادی هستیم، خاطرنشان کرد: نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و رفتارهای اقتصادی تاکنون در دو نوبت برگزار شده که دستاوردهای خوبی هم داشته و سومین دوره آن از 16 تا 19 بهمن ماه 97 در نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار می‌شود.

محبی تصریح کرد: در این نمایشگاه 4 روزه، 75 غرفه در 4 بخش بورس، بانک، بیمه و رفتارهای اقتصادی و در سالن‌های عطار، فردوسی، مولوی، ابوسعید، بهار و انوری دایر است.

وی تاکید کرد: پیش از برگزاری این نمایشگاه همایشی را با حضور مسئولان، فعالان و متخصصان حوزه‌های بورس، بانک، بیمه و رفتارهای اقتصادی برگزار شده تا با شناخت درست نقاط ضعف و قوت در این حوزه‌ها نمایشگاه مربوطه را به بهترین شکل ممکن و با بالاترین کیفیت برگزار کنیم.

در این همایش، محمدرضا فیروزجنگ، مسئول برگزاری سومین نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و رفتارهای اقتصادی، اظهار داشت: باید دلایل اقتصاد فشل و فلج جامعه را به‌خوبی بشناسیم و آن را رفع کنیم، مشکل فقط در تحریم‌ها نیست و هر کجا که تفکر و اقتصاد فردی را به جمعی تبدیل کنیم به اقتصاد پویا دست می‌یابیم.

وی افزود: سرمایه‌گذاران معمولاً رفتاری ویژه در برقراری ارتباط میان حوادث جدید و آینده در پیش می‌گیرند و وقتی شرایط خوب باشد آن‌ها به آینده خوشبینانه می‌نگرند؛ اگر به توان‌خودمان اعتماد کنیم و مشارکت جمعی در مسیر پیشرفت داشته باشیم نیازی به آمریکا، اروپا و غرب نداریم.

مسئول برگزاری سومین نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و رفتارهای اقتصادی با بیان اینکه برای پیشرفت در هر موضوعی نیازمند ریسک‌پذیری منطقی در آن موضوع هستیم، خاطرنشان کرد: ریسک اصلی پرداخت هزینه بیش از حد برای تجارت‌های پر بازده نیست، بلکه صرف هزینه‌ای فراوان برای شرکت‌هایی با سوددهی متوسط در روزهای خوب احتمال خطر را افزایش می‌دهد.

فیروزجنگ گفت: روزانه بسیاری از سرمایه‌گذاران بازار بورس را می‌بینم که در شبکه‌های اجتماعی به دنبال سیگنال خرید و فروش و اطلاعات ارزشمند هستند تا بتوانند سهمی خوب شکار و در آن سود خوبی کسب کنند و با تحلیل تکنیکال یا بنیادی و مطالعه و تحقیق درست و اصولی در مسیر پیشرفت اقتصادی حرکت می‌کنند و اگر برنامه‌ریزی‌ای درست و هدفمند داشته باشیم معادل 50 درصد هزینه‌کردمان سود خواهیم کرد.

منبع : تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.