البرز- مسعود بصیری با تاکید براینکه جشنواره رسانه ای ابوذر یکی از مهم ترین رویدادهای ارزشی میان اصحاب رسانه محسوب می شود گفت: این جشنواره فرصتی برای یک رقابت رسانه ای است.

"جشنواره ابوذر" فرصتی برای یک رقابت رسانه‌ای است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، مسعود بصیری رییس سازمان بسیج رسانه کشور در مراسم اختتامیه سومین جشنواره ابوذر استان البرز که عصر چهارشنبه برگزار شد با تاکید بر اهمیت ارتقاء سطح کمی و کیفی آثار رسانه ای گفت: برپایی جشنواره های مختلف فرصت رقابت رسانه ای است وجشنواره ابوذر نیز این امکان را فراهم کرده است.

وی با اشاره به اینکه اسلام همواره تاکید و توجه به وحدت دارد افزود: این مهم یکی از ضرورت های کار وفعالیت اصحاب رسانه برای رسیدن به خواسته های به حق آنان است.

رییس سازمان بسیج رسانه کشور استان البرز را یکی از استان های توانمند و با ظرفیت کشور در تمامی عرصه های هنری، فرهنگی و دینی دانست وگفت: برپایی جشنواره ابوذر در این استان ماحصل تلاشی فراوان بوده است وجای تقدیر دارد.

وی  از انتخاب ابراهیم نوروزی فر مسئول بسیج رسانه البرز به عنوان دبیر کشوری جشنواره رسانه ای ابوذر خبر داد و گفت: جشنواره رسانه ای ابوذر یکی از مهم ترین رویدادهای ارزشی میان اصحاب رسانه است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.