قزوین_ محمد کشاورز گفت: سومین جشنواره رسانه ای ابوذر با رشد کمی و کیفی همراه بود.

سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر با رشد کمی و کیفی همراه بود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمدکشاورز مسئول بسیج رسانه استان قزوین روز پنج شنبه در آئین اختتامیه سومین جشنواره رسانه ای ابوذر در سالن اجتماعات استانداری قزوین اظهار داشت: فراخوان ارسال سومین جشنواره رسانه ای ابوذر در چند ماه گذشته به رسانه های استان اعلام شد تا علاقمندان در این جشنواره شرکت کنند.

وی با بیان اینکه در برگزاری اختتامیه این جشنواره سازمان‌های بسیاری از جمله استانداری، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، خانه مطبوعات قزوین و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین مشارکت داشتند، افزود: بسیج رسانه توانسته با رویکرد فراجناحی در زمینه های آموزشی اعتماد اهالی رسانه و فعالان این بخش را جلب کند و تعامل مناسبی با رسانه های استان داشته باشد.

کشاورز با اشاره به مهمترین اهداف برگزاری سومین جشنواره رسانه ای ابوذر ادامه داد: از جمله این اهداف می توان به تعمیق گفتمان انقلاب اسلامی، ایجاد فرصت تقش آفرینی بسیجیان دغدغه‌مند و حساس کردن مسئولان برای حل آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد.

مسئول بسیج رسانه استان قزوین اضافه کرد: جشنواره ابوذر به دنبال معرفی خبرنگارانی با بصیرت بالا به جامعه است تا این خبرنگاران به جامعه بصیرت بخشی داشته باشند.

وی یادآور شد: سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر از نوزدهم مهرماه سال‌جاری با انتشار پوستر و آئین‌نامه آغاز به کار کرد و طی یک مرحله تمدید تا پانزدهم آذرماه، ۳۸۴ اثر با ۹۵ شرکت‌کننده از ۳۵ رسانه به دبیرخانه جشنواره رسید که بیشترین آثار مربوط به کنگره ملی سه هزار شهید استان بوده است.

کشاورز تصریح کرد: سومین جشنواره رسانه ای ابوذر با رشد کمی و کیفی همراه بود و در این جشنواره، ۲۳۹ اثر با ۶۳ شرکت‌کننده از ۲۴ رسانه رقابت کردند.  

مسئول بسیج رسانه استان قزوین خاطرنشان کرد: ۱۴۵ اثر در بخش گزارش، ۵۰ اثر در بخش یادداشت، ۹۲ اثر در بخش خبر، ۲۳ اثر در بخش تیتر، ۳۸ اثر در بخش عکس و ۳۶ اثر در بخش چندرسانه‌ای در این جشنواره شرکت داشتند.  

وی اضافه کرد: آثار ارسالی به جشنواره برای داوری به خارج استان ارسال شد تا آثار شرکت کنندگان مورد ارزیابی و داوری قرار بگیرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.