قزوین- عبدالمحمد زاهدی گفت: نباید از اقدامات دشمن درجهت دهی به فرهنگ و اقتصاد کشور غافل ماند.

نباید از اقدامات دشمن در جهت‌دهی به فرهنگ و اقتصاد کشور غافل ماند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین روز پنج شنبه در اختتامیه سومین جشنواره رسانه ای ابوذر در سالن اجتماعات استانداری قزوین اظهار داشت: اهمیت رسانه در تبادل اخبار و اطلاعات در دنیای امروز بسیار قابل توجه است و اهمیت آن به اندازه ای است که وابستگی آینده جوامع و حکومت ها را شامل می شود.

وی افزود: رسانه نقش مهمی در راستای فرهنگ سازی و فرهنگ پذیری جامعه دارد که باید از این نقش استفاده مناسبتر و بهتری شود و رسانه در جامعه فرهنگ سازی می کند؛ پرداختن به رسانه باید در دستور کار تمام مسئولان فرهنگی به صورت جدی باشد.

استاندار قزوین عنوان کرد: امروز فضای دیجیتال در درسترس تمام افراد جامعه است و رسانه ها امروز به صورت شبکه ای و مویرگی عمل می کنند که تمام اتفاقات دنیا و روز در آن منعکس می شود؛ در دنیای امروز رسانه همانند گذشته تنها به داشتن یک نشریه و تریبون اختصاص ندارد و از این فضا می توان در خارج از مرزهای جغرافیایی کشور را نیز استفاده کرد.

زاهدی یادآور شد: باید به توجه دشمن نسبت به فضای مجازی توجه کرد و نباید از اقدامات دشمن در راستای جهت دهی به فرهنگ و اقتصاد کشور غافل ماند چراکه نیازمند اقدامات متقابل و فعالیت های فرهنگی در حوزه رسانه و فضای مجازی هستیم؛ زمانی که در برابر هجوم فرهنگی قرار می گیریم باید تولید و محتوای فرهنگی داشته باشیم.

گفتنی است در پایان این مراسم از برگزیدگان سومین جشنواره رسانه ای ابوذر تجلیل شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.