کبری رفیعی با اعلام ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز یکشنبه آینده از بارش برف، باران و کولاک برف در ۱۳ استان تا آخر هفته آینده خبر داد.

برف و کولاک  در ۱۰ استان طی هفته آینده

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین،  کبری رفیعی کارشناس  سازمان هواشناسی با بیان این‌که طی امروز و فردا در بیشتر مناطق کشور جو آرام خواهد بود و از بعدازظهر امروز و فردا وزش‌ بادهای جنوبی در غرب دریای خزر و اردبیل خواهیم داشت، اظهار کرد:‌ از بعدازظهر روز شنبه و اوایل یکشنبه  افزایش غلظت آلاینده‌های جوی را در شهرهای صنعتی داریم.

وی بیان کرد: روز یکشنبه با ورود سامانه بارشی، بارش‌ها از غرب کشور آغاز می‌شود  و به تدریج کل نواحی غربی و دامنه‌های جنوبی البرز را در برمی‌گیرد. بارش‌ها به صورت باران و برف خواهد بود.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: از بعدازظهر یکشنبه در جنوب آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، قزوین، البرز و تهران بارش‌ها از شدت بیشتری برخوردار است. ضمن این‌که در مناطق سردسیر بارش برف همراه با وزش برف و کولاک برف همراه خواهد بود.

رفیعی اظهار کرد:‌ از بعدازظهر جمعه آینده از شدت بارش‌ها در مناطق شمال غرب و غرب کاسته می شود و در جنوب غرب کشور و استان‌های البرز، قزوین، تهران، سمنان و شمال شرق و سواحل شرقی دریای خزر ادامه بارش‌ها را خواهیم داشت. در استان‌های فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد بارش‌ها شدت بیشتری خواهد داشت.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.