زنجان- مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران سرطانی زنجان گفت:۷۶۰ نفر چرخ‌های مهرانه را می‌چرخانند.

درمانگاه شیمی درمانی و آزمایشگاه تخصصی انجمن مهرانه زنجان افتتاح شد

 به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، اصغر وثوق مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران سرطانی استان زنجان در آیین افتتاح درمانگاه تخصصی شیمی درمانی و آزمایشگاه فوق تخصصی این مرکز گفت: ۶۱۰۰بیمار با کمک ۱۲۰هزار خیر در مهرانه زنجان پرونده دارند.

وثوق افزود:خیرین مهرانه ماهانه ۷۰۰میایون به این انجمن کمک می کنند و ۸۰تا ۱۰۰درصد خدمات این انجمن به بیماران رایگان صورت می گیرید.

وی با اشاره به اینکه ۷۶۰نفر چرخهای مهرانه را می چرخانند ادامه داد:۷۰۰نفر خیرینی هستند که بدون هیچ گونه دریافتی در این انجمن ارائه خدمت می کنند.

مدیر عامل انجمن مهرانه با تاکید بر ارائه رایگان خدمات مهرانه به بیماران اضافه کرد: در این مرکز تنها با یک برگ از دفترچه به بیماران خدمات می دهیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان نیز درادامه با اشاره به زیرساختهای بهداشتی و درمان دراستان گفت:۲۲۶ پروژه درمانی در حال اجراست که ۲۰۰پروژه در این بخش تا دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.

قزلباش  با اشاره به تاسیس سومین دستگاه رادیوتراپی در بیمارستان ولی عصر (عج)  ادامه داد: سه  دستگاه رادیوتراپی  دراستان فعال است وخیرین در بیمارستان ولی عصر  دستگاه سی تی اسکن را بلافاصله بعد از کار افتادن دستگاه قبلی راه اندازی کردند.

وی با اذعان به اینکه در چند سال گذشته دو دستگاه ام آر ای، راه اندازی شد اظهارداشت: با افتتاح بخش شیمی درمانی ظرفیت شیمی درمانی به بیش از دو برابر افزایش خواهد یافت.

استاندار زنجان نیز در پایان با اشاره به اینکه ۴۰درصد بیماران این مرکز از استانهای دیگر پذیرش می شود افزود:خیریه مهرانه به سرفصل های وزارت بهداشت جامع عمل پوشاند.

فتح اله حقیقی از تنظیم سند امنیت غذایی در استان خبر داد و اذعان داشت: با تهیه این سند سهم ارگانها و مردم در تامین امنیت غذایی مردم مشخص خواهد شد.

وی تاکید کرد: مهرانه هیچ موازی کاری با مهرانه نمی کند و نباید دانشگاه مشکلی را برای مهرانه ایجاد کند.

این مقام  مسئول با اشاره به مقوم های اتحاد واعتماد گفت: مشارکت ماهانه ۷۰۰ میلیون تومان نشات گرفته از اعتماد مردم به این نهاد خیر سا زاست.

گفتنی است درمانگاه شیمی درمانی مهرانه توسط خیرحاج ناصر ملکی به ارزش یک میلیارد و۴۰۰میلیون تومان و آزمایشگاه فوق تخصصی مهرانه نیزتوسط همسر مرحومه آناهیتا محمدی با اهدای یک میلیارد تومان افتتاح شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.