استاندار خراسان رضوی گفت : تمرکز و اولویت بر استفاده از توان و تخصص نیروهای بومی در اداره و هدایت استان است و تیمی از نیروهای بومی و توانمند با توجه به تخصص، توان و ظرفیت‌های قابل توجه در این خطه می‌تواند در پیشبرد امور کمک موثری باشد.

تمرکز استاندار بر استفاده از توان نیروهای بومی است
به گزارش قدس آنلاین  به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علیرضا رزم‌حسینی در دیدار با مدیران ستادی استانداری خراسان رضوی گفت: تمرکز و اولویت بر استفاده از توان و تخصص نیروهای بومی در اداره و هدایت استان است و تیمی از نیروهای بومی و توانمند با توجه به تخصص، توان و ظرفیت‌های قابل توجه در این خطه می‌تواند در پیشبرد امور کمک موثری باشد.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه همواره با تیمی بومی کار کرده‌ام و در این میان کارکنان وزارت کشور ارجحیت دارند، افزود: تلاش بر آن است سیستم و سلسله مراتب رشد و تعالی پرسنل و تربیت مدیران در حوزه  وزارت کشور در استان تقویت شود.

وی با اشاره به اینکه اهل مشورت است، اضافه کرد: از نظرات و انتقادات استقبال می‌کنم و در مباحث مختلف از ظرفیت تخصصی و کارشناسی استان  به تناسب موضوعات بهره گرفته و نقطه نظرات مدیران و بخش‌های مربوطه اخذ و در تصمیم‌گیری‌ها مورد توجه است.

رزم‌حسینی با تاکید بر ضرورت توسعه فرهنگ انتقاد سازنده، آن را از جمله مباحثی دانست که می‌تواند راهگشا باشد.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه هیچ سرمایه‌ای بالاتر و بهتر از صداقت نیست، گفت: فرهنگ صداقت باید تقویت شود به‌ویژه باید با مردم روراست و صادقانه رفتار کرد، آن‌گونه که در دوران دفاع مقدس عمل شد و مردم نسبت به همه مباحث و شرایط کشور و جامعه آگاه بودند، در مدیریت این شرایط، توان و ظرفیت خود را به میدان آورده بودند و از هیچ همراهی با دولت‌مردان و مدیران خادم خود کوتاهی نمی‌کردند.

رزم‌حسینی تاکید کرد: مردم با مدیرانی که صادقانه رفتار کنند، تعاملی بی‌نظیر دارند، اما امروز این سئوال مطرح است که چقدر توانسته‌ایم این تعامل و ارتباط مستقیم و صادقانه را با آنان برقرار کنیم.

وی ادامه داد: مطالبات و انتظارات مردم باید شنیده شده و از سوی مدیران به درستی پاسخ داده شود که با شیوه‌های درست می‌توان بسیاری از این انتظارات و مطالبات اجتماعی را به خوبی مسیر را جهت داد و ضمن پاسخگویی و ارائه خدمات مناسب رضایت مردم را همراه داشت.

استاندار خراسان رضوی تلاش برای تقویت اقتصاد بخش خصوصی را از دیگر اولویت‌های خود خواند و بیان کرد: باید چنان عمل کنیم که دیدگاه غالب دولت در استان بر حمایت از توان و ظرفیت بخش خصوصی، اشتغال و کارآفرینی متمرکز شود، نقش مدیران اجرایی در این زمینه محوری است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.