شب خاطره «بر بال فرشتگان» و آیین رونمایی از کتاب خاطرات بانوی پرستار انقلابی «بتول خورشاهی» با حضور رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی کشور و فرمانده سپاه امام رضا(ع) به‌مناسبت ولادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار در مشهد برگزار می‌شود.

شب خاطره «بر بال فرشتگان» در مشهد برگزار می‌شود
به گزارش قدس آنلاین به نقل از واحد خبر حوزه هنری خراسان رضوی، همزمان با ولادت با سعادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار، شب خاطره «بر بال فرشتگان» به‌منظور پاسداشت پرستاران ایثارگر و رونمایی از کتاب خاطرات پرستار انقلابی و بانوی امدادگر، بتول خورشاهی، با عنوان «راهی برای رفتن» به همت حوزه هنری خراسان رضوی برگزار می‌شود. 

بانو خورشاهی از مبارزان انقلابی علیه رژیم طاغوت بوده است، وی در دوران دفاع مقدس، پس از شهادت برادرش به‌عنوان پرستار و امدادگر به‌مناطق جنگی رفته و در جریان عملیات خیبر در جزیره مجنون حضور داشته است، پس از آن، بانو خورشاهی در حج خونین سال 1366 به دست آل سعود به‌درجه جانبازی نائل می‌شود که ماجرای این اتفاقات با بیانی جذاب و روان در کتاب «راهی برای رفتن» روایت شده است.

محسن مومنی شریف، رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی کشور، سردار یعقوبعلی نظری فرمانده سپاه امام رضا(ع) و عبدالحمید قره‌داغی مدیر انتشارات سوره مهر از جمله سخنرانان این برنامه هستند.

همچنین، خاطره‌گویی پرستاران و امدادگران دوران دفاع مقدس، نمایش کلیپ و قرائت متن میثاق‌نامه «در امتداد حضرت زینب (س)» از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای شب خاطره «بر بال فرشتگان» است که با اجرای فضه سادات حسینی، ساعت 17:30 روز شنبه 22 دی ماه در سالن اجتماعات موسسه فرهنگی روزنامه قدس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.