استاندار خراسان رضوی گفت: مطالبات و انتظارات مردم باید شنیده و از سوی مدیران به درستی پاسخ داده شود که با شیوه‌های درست می‌توان به بسیاری از این انتظارات و مطالبات اجتماعی به خوبی مسیر و جهت داد و ضمن پاسخگویی و ارائه خدمات مناسب رضایت مردم را نیز به همراه داشت.

مردم با مدیرانی که صادقانه رفتار کنند تعاملی بی‌نظیر دارند
 
به گزارش قدس آنلاین  و به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علیرضا رزم‌حسینی در دیدار با مدیران ستادی استانداری خراسان رضوی، اظهار کرد: همواره با تیمی بومی کار کرده‌ام و در این میان کارکنان وزارت کشور ارجحیت دارند.
وی افزود: تلاش بر آن است که سیستم و سلسله مراتب رشد و تعالی پرسنل و همچنین تربیت مدیران در حوزه وزارت کشور در استان تقویت شود.
رزم‌حسینی با بیان اینکه اهل مشورت هستم، عنوان کرد: از نظرات و انتقادات استقبال می‌کنم و در مباحث مختلف از ظرفیت تخصصی و کارشناسی استان به تناسب موضوعات بهره می‌گیرم. نقطه‌نظرات مدیران و بخش‌های مربوطه نیز اخذ شده و در تصمیم‌گیری‌ها، مورد توجه خواهد بود. توسعه فرهنگ انتقاد سازنده ضرورت دارد و  این امر می‌تواند از جمله مباحث راهگشا باشد.
استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه هیچ سرمایه‌ای بالاتر و بهتر از صداقت نیست، تصریح کرد: فرهنگ صداقت باید تقویت شود، باید با مردم روراست و صادقانه رفتار کرد، آنگونه که در دوران دفاع مقدس عمل شد و مردم نسبت به تمام مباحث و شرایط کشور و جامعه آگاه بوده، در مدیریت این شرایط توان و ظرفیت خود را به میدان آورده بودند و از هیچ همراهی با دولتمردان و مدیران خادم خود کوتاهی نمی‌کردند.
وی بیان کرد: مردم با مدیرانی که صادقانه رفتار کنند تعاملی بی‌نظیر دارند اما امروز این سئوال مطرح است که چقدر توانسته‌ایم این تعامل و ارتباط مستقیم و صادقانه را با آنان برقرار کنیم. مطالبات و انتظارات مردم باید شنیده و از سوی مدیران به درستی پاسخ داده شود که با شیوه‌های درست می‌توان به بسیاری از این انتظارات و مطالبات اجتماعی به خوبی مسیر و جهت داد و ضمن پاسخگویی و ارائه خدمات مناسب رضایت مردم را نیز به همراه داشت.
رزم‌حسینی تلاش برای تقویت اقتصاد بخش خصوصی را از دیگر اولویت‌های خود خواند و گفت: باید چنان عمل کنیم که دیدگاه غالب دولت در استان بر حمایت از توان و ظرفیت بخش خصوصی، اشتغال و کارآفرینی متمرکز شود، نقش مدیران اجرایی در این زمینه نیز محوری است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.