مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی از فعال شدن و ثبت نام واحدهای مصرف کننده آرد در 'سامانه جامع فروش آرد صنف و صنعت و آزادپزها' در این استان خبر داد.

سامانه فروش آرد در خراسان رضوی فعال شد

به گزارش قدس آنلاین ؛ حمیدرضا نوری روز جمعه  افزود: 'سامانه فروش آرد 9 هزار ریالی' مورد صنف، صنعت و آزادپز با هدف نظارت بر مصرف صحیح، شفافیت در توزیع، رعایت حقوق شهروندی و رقابت پذیری از ابتدای دی ماه در خراسان رضوی و همزمان با سراسر کشور آغاز بکار کرده است.

وی ادامه داد: در این چارچوب تاکنون هزار و 660 واحد نانوایی آزادپز و 540 واحد صنف و صنعت در سامانه فروش آرد 9 هزار ریالی ثبت نام شده اند.
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی با اشاره به اهمیت محصولات گندم ، آرد و نان در سبد غذایی خانوار، تامین امنیت این ماده غذایی پایش، بررسی، نظارت بر توزیع گندم و آرد را با بهره گیری از این سامانه لازم و ضروری دانست.
وی تحقق دولت الکترونیک را از دیگر مزایای برخورداری و استفاده از سامانه فروش آرد 9 هزار ریالی ذکر و بیان کرد: با آغاز روند خرید گندم و آرد مصارف صنف و صنعت و نیز نانواییهای آزادپز با سهولت و حذف برخی مراجعات اداری همراه شده است.
نوری تاکید کرد: افزایش نظارت و کنترل میزان خرید و مصرف آرد از سوی واحدهای نانوایی و صنوف مختلف و نیز ایجاد رقابت سالم در تولید آرد باکیفیت دیگر مزایای بکارگیری سامانه فروش آرد هستند. بر این اساس همه صاحبان صنوف و صنایع آردبر می توانند در بازه زمانی مشخص نسبت به خرید آرد مورد نیاز خود از هر کارخانه دلخواه از سراسر استان اقدام نمایند.
وی افزود: با ثبت نام کامل واحدهای خریدار آرد همچنین از برخی سوءاستفاده ها و کاربرد آرد خریداری شده در زمینه های دیگر جلوگیری می شود.
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی ادامه داد: همچنین با توجه به سیاستهای حمایتی شرکت بازرگانی دولتی ایران در راستای ترویج نانهای صنعتی تعدادی از واحدهای نان صنعتی استان نیز در این سامانه ثبت مشخصات نموده اند.
وی گفت: هیچگونه اعمال نظر و تغییری در میزان سهمیه و آرد مورد نیاز متقاضیان در این سامانه اعمال نخواهد شد و تنها میزان خرید آرد و مراحل خرید و تحویل آن از کارخانجات آرد مورد نظر از طریق سامانه صورت می گیرد.
نوری افزود: بهره گیری از سامانه جامع فروش آرد صنف و صنعت و آزادپزها تنها با افتتاح حساب در بانک سپه و همچنین ثبت نام مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در سامانه به آدرس اینترنتی https://eflour.ir امکانپذیر است.
افزون بر پنج هزار واحد نانوایی در سطح خراسان رضوی فعالیت دارند. دو هزار و 500 واحد از این تعداد در مشهد مستقر هستند.
منبع : ایرنا

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.