دبیر دومین جشنواره خانه بهار شهرداری مشهد گفت: ۳۲ طرح در بخش دیوارنگاره جشنواره خانه بهار ۹۸ پس از انجام داوری انتخاب شدند.

۳۲ طرح دیوارنگاره برای جشنواره خانه بهار مشهد انتخاب شدند

به گزارش قدس آنلاین، صدرا مذهب یوسفی مجموع طرحهای دیوارنگاره ارائه شده به این جشنواره را ۳۶۲ مورد از ۱۰۲ هنرمند ذکر و بیان کرد: پس از داوری و بررسی اعضای هیات انتخاب، با در نظر گرفتن معیارهای هماهنگی آثار با محیط شهری، خلاقیت، نوآوری، قابلیت اجرایی آثار، مناسبات فرهنگی و ارتباط موضوعی طرحها ۳۲ مورد آنها از ۲۶ هنرمند برای اجرا در این جشنواره خانه بهار در مشهد برگزیده شدند.

رئیس اداره هنری سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد ادامه داد: جشنواره خانه بهار ۹۸ شامل بخشهای 'هنرهای تجسمی، هنرهای چندرسانه ‌ای، طراحی، هنرهای نمایشی، گل‌آرایی و طراحی هنری فضای سبز، پژوهشهای هنر شهری، جشنواره عکس خانه بهار و بخش میهمان در حوزه بین ‌الملل' است.

وی گفت: امروز ۲۲ دی ماه نیز نتیجه دواری در بخش المانها و نمادهای شهری این جشنواره مشخص و اعلام می شود.

'جشنواره فرهنگی هنری خانه بهار ۹۸' با سه رویکرد 'سراج، فردوسی و بهارانه' برگزار می شود. در بخش سراج آثار با عنوان 'مشهد شهر زیارت' و در بخش فردوسی با عنوان 'مشهد شهر خرد' و در بخش بهارانه آثاری با عنوان 'مشهد شهر امید و زندگی' مورد توجه جشنواره است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.