مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران گفت: در حال حاضر هزار کودک کار تحت پوشش شرکت شهرسالم قرار گرفتند و مراحل درمان آنها پیگیری می‌شود.

هزار کودک کار چکاپ سلامت شدند

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، حمید چوبینه در مراسم سالروز ولادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار در جمع پرسنل شرکت شهرسالم اظها رداشت: امسال چکاپ سلامت ۱۷ هزار پاکبان شهر تهران را انجام دادیم. افرادی که در جای جای این شهر حضور دارند و به پاکی این شهر کمک می‌کنند. 

وی افزود: امسال ۱۷ هزار نفر از پاکبان‌ها تا به امروز پایش سلامتشان را انجام دادند که ۲۵۰۰ نفر از آنها بیمار بودند و به پزشکان متخصص ارجاع داده شدند و شرکت شهر سالم وظیفه داشت که سلامت آنها را پیگیری کند. 

چوبینه با اشاره به اینکه شفافیت را سرلوحه کارمان در شرکت شهر سالم قرار داده‌ایم،‌گفت: از طریق مشارکت‌پذیری و آگهی فراخوان ارائه خدمت را مطرح کردیم و موجب شد ۳۰۰ درصد با برون‌سپاری درآمد داشته باشیم. 

مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران بیان داشت: ابتدای امسال هزار کودک کار وارد پروسه چکاپ سلامت شدند و این کودکان در جهت حمایت‌های سلامتی این شرکت قرار گرفتند. 

وی افزود: در سامانه HSE امنیت ساختمان‌های در حال ساخت و کارگران را مورد بررسی قرار داده‌ایم و امیدواریم بتوانیم در شهر ساختمان‌های بهتری با ایمنی بیشتری داشته باشیم. 

چوبینه گفت: ۷۳ هزار بازنشسته شهرداری تهران تحت پوشش درمانی این شرکت قرار گرفتند و از دوستان وزارت بهداشت درخواست می‌کنیم هزینه درمان این افراد را مشمول حال افرادی کنند که با مشکلاتی مواجه هستند. 

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.