رئیس فدراسیون وزنه برداری اظهار امیدواری کرد با حمایت ویژه مردم و به خصوص جامعه بزرگ این رشته، سهراب مرادی بتواند عنوان وزنه بردار سال ۲۰۱۸ جهان را از آن خود کند.

علی مرادی: سهراب می‌تواند با حمایت مردم برترین وزنه‌بردار سال شود

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، علی مرادی با بیان اینکه بی تردید سهراب مرادی از وزنه برداران بزرگ تاریخ ایران و جهان است گفت: او هم در بعد فنی و هم در بعد اخلاقی، الگویی کم نظیری است. عملکرد او نشان می دهد چه جایگاهی در تاریخ وزنه برداری جهان و کشورمان دارد و این موضوع بارها به اثبات رسیده است.

وی با اشاره به روند اخذ رای برای انتخاب وزنه بردار سال ۲۰۱۸ جهان توسط فدراسیون بین المللی، عنوان کرد: گزارش های دریافتی و بررسی های صورت گرفته نشان می دهد مشکلی برای شرکت هموطنان و علاقه مندان به این ورزش در کشورمان در رای گیری وجود دارد، اما دلیل آن هنوز مشخص نیست.

 رئیس فدراسیون وزنه برداری ادامه داد: برای حل این مشکل، با فدراسیون بین المللی نامه نگاری انجام داده ایم تا در صورت وجود مشکل فنی، رفع شود تا مردم عزیز کشورمان نیز به راحتی در این نظرسنجی شرکت کنند و بتوانند به گزینه مورد نظرشان رای دهند.

مرادی خاطر نشان ساخت: مردم و علاقه مندان به وزنه برداری با شرکت در این نظرسنجی که در سایت فدراسیون بین المللی قرار دارد، این امکان را فراهم می کنند تا بار دیگر پرچم کشورمان در جهان برافراشته شود. از تمامی ملت شریف می خواهم در این نظرسنجی شرکت کنند و اطرافیان را نیز دعوت کنند تا سهراب مرادی با این حمایت ویژه به این عنوان دست یابد.

فدراسیون بین المللی همچون سالهای گذشته اقدام به انتخاب بهترین وزنه بردار سال ۲۰۱۸ کرده است. برای اساس، سهراب مرادی با چهار وزنه بردار دیگر  (یولی ایراوان از اندونزی، لیئو ژیائو جون از چین، سیمون مارتیروسیان از ارمنستان و لاشا تالاخادزه از گرجستان) برای کسب این عنوان رقابت می کند.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.