خراسان شمالی- سردار علیرضا مظاهری جزئیات دستگیری سارق حرفه ای در بجنورد را تشریح کرد.

دستگیری سارق حرفه‌ای با ۳۳ فقره سرقت در بجنورد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علیرضا مظاهری فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی از دستگیری سارق محتویات خودرو و موتورسیکلت با ۳۳ قفره سرقت خبر داد.

وی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی اعلام وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو و موتورسیکلت دریکی از شهرک های مرکز استان مراتب در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با قراین و شواهد موجود و بررسی سرقت های صورت گرفته و بر اساس اخبار واصله مشخص شد فردی که از سارقان سابقه دار بوده و در طی سال ۳ مرحله به اتهام سرقت منزل و داخل خودرو دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شده و با هوشیاری و تیزبینی ماموران دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

مظاهری با بیان اینکه سارق در تحقیقات اولیه انجام شده در کلانتری به ۱۶ فقره سرقت داخل خودرو معترف شد، اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

این مقام ارشد انتظامی استان افزود: در ادامه تحقیقات ماموران مشخص شد سرقت های متعددی از سوی سارق انجام شده است و با توجه به سابقه دار بودن متهم کارآگاهان پلیس آگاهی طی درخواستی از مقام قضائی، متهم را برای انجام تحقیقات تکمیلی تحویل گرفتند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه هنگام دستگیری متهم یک دستگاه موتورسیکت از وی کشف شده بود با بررسی دقیق تر  ناچار لب به اعتراف گشوده است و در ابتدا به ارتکاب ۵ فقره سرقت موتورسیکلت و انتقال آنها به روستای محل سکونت خود و فروش به اهالی روستا اعتراف کرد که یکی از مالخران در این رابطه دستگیر و از او نیز ۲ دستگاه موتورسیکلت کشف شد و در تحقیقات انجام شده از مالخر مشخص شد متهم در سطح روستا تعداد زیادی موتورسیکلت مسروقه را به فروش رسانده است.

مظاهری ادامه داد: در راستای پیگیری پرونده سارق حرفه ای طی هماهنگی قضائی ۲ تیم از مأموران به روستای سکونت سارق اعزام و با همکاری متهم و مالخر تعداد ۸ دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف که پس از انجام اقدامات کارشناسی احراز اصالت، مسروقه بودن آنها محرز و در بازرسی از منزل پدری متهم چند فقره چک، کارت عابر بانک و ... کشف که پس از بررسی های لازم مشخص شد از داخل خودرو سرقت شده اند.

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی خاطر نشان کرد: پس از تکمیل تحقیقات پلیسی سارق حرفه ای در نهایت به ۳۳ فقره سرقت موتورسیکلت و محتویات خودرو اعتراف کرد و سپس برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و سپس روانه زندان شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.