همدان - سید سعید شاهرخی گفت: سند توسعه تولید واشتغال استان همدان در دست تدوین است واین سند یک افق ۳ ساله را در این حوزه پیش روی استان قرار خواهد داد.

اساس سیاست اقتصاد مقاومتی تامین اشتغال و تولید است
 به گزارش خبرنگار قدس آنلاین سید سعید شاهرخی استاندار همدان اظهار کرد: آیت الله هاشمی نقش تاثیر گذار ی در انقلاب، دفاع مقدس و سازندگی داشت و کسی نمی تواند این همه خدمات را فراموش کند.
استاندار همدان گفت: اساس سیاست های اقتصاد مقاومتی تاکید بر اشتغال و معیشت با تکیه بر داشته ها و ظرفیت های داخلی است.
شاهرخی گفت: سند سه ساله راهبردی استان در حال تهیه و آمده شدن است و اجرای این سند می تواند توسعه استان را شتاب دهد.
وی افزود: واگذاری پروژه های دولتی به بخش خصوصی در اولویت است و در این زمینه استان همدان عملکرد موفق و خوبی داشته است اما باید سعی شود پروژه ها بر اساس قانون به بخش خصوصی واگذار شود تا دولت در کنار بخش خصوصی بتواند زمینه توسعه پایدار را فراهم آورد.
شاهرخی گفت: واحدهای نیمه تعطیل و مشکل دار تعیین تکلیف شود و سعی شود واحدهای نیمه کاره به چرخه تولید برگردد تا زمینه اشتغال و رونق تولید فراهم گردد.
استاندار همدان گفت: اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی بدون جذب سرمایه گذار امکان پذیر نیست و موانع از سر راه حضور سرمایه گذار برداشته شود.
وی گفت: هیچ سرمایه گذاری نباید دغدغه مجوز، مالیات و محیط زیست داشته باشد و همه دستگاه ها زمینه جذب سرمایه گذار را فراهم کنند و انتظار است که همه فعال وارد شوند و ارزیابی اصلی مدیران در جذب سرمایه گذار است.
استاندار همدان اظهار کرد: در حوزه اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی یکی از نکات مهم و اساسی استفاده بهینه از آب و توجه به روش های نوین آبیاری است که باید در اولویت باشد.
شاهرخی گفت: نقش استاندارد در جامعه بسیار با اهمیت است و باید در این حوزه به سمت استاندارد سازی حرکت کنیم و در جهت اطلاع رسانی موضوع مهم استاندارد سازی تلاش کنیم.
انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.