رئیس دادگستری خراسان رضوی گفت: یکی از مهمترین توطئه های دشمنان ترویج عرفان های کاذب با هدف ایجاد شبهه اعتقادی در مردم است.

ترویج عرفان های کاذب با هدف شبهه آفرینی در اعتقادات مردم

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام  علی مظفری در جلسه شورای قضایی خراسان رضوی اظهار کرد: یکی از مهمترین توطئه های دشمنان در شرایط فعلی ترویج عرفان های کاذب و اندیشه های نوظهور انحرافی با هدف ایجاد شبهه نسبت به اعتقادات مردم و نهایتاً ضربه وارد کردن به مبانی دینی و اساس حاکمیت است بدین ترتیب طرح مباحث کارشناسی در جهت رفع این گونه شبهات و بر ملا کردن پشت پرده های این اقدامات ترویجی انحرافی ضروری است.

وی افزود:امروز و پس از آنکه دشمن از تهدیدات سخت و حمله نظامی علیه کشور عزیزمان ناامید شده در پی صدمه زدن به ملت ما از طریق پروسه پیچیده جنگ نرم است و اقدامات دشمن در این حوزه به صورت هوشمند ساماندهی شده است.

رئیس شورای قضایی خراسان رضوی ادامه داد: یکی از مهمترین تاکیدهای رهبر معظم انقلاب در سال های اخیر لزوم داشتن بصیرت، بصیرت افزایی و حفظ هوشیاری مردم و مسئولان در برابر توطئه های دشمنان است و حوادث اتفاق افتاده اهمیت لزوم توجه به این فرمایشات را بیش از پیش روشن می کند.

وی گفت: در شرایط فعلی دشمن به دنبال ایجاد مشغولیت های کاذب و انحرافی برای مردم و مسئولان است و شناسایی مشکلات و مسائل واقعی برای آحاد جامعه ضروری است تا کشور از خطرات احتمالی مصون مانده و به راه پرافتخار خود در فتح قله های عزت، اقتدار و موفقیت ادامه دهد.

مظفری تصریح کرد: یکی از مهمترین وظایف مسئولان  آگاهی بخشی و شفاف سازی است و دشمن به دنبال ایجاد تفرقه در داخل و ایران هراسی در سطح خارجی است و توجه به این امر لزوم بصیرت افزایی را نشان می دهد.

منبع: مهر

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.