سرمربی تیم ملی ایران گفت: در دیدار مقابل ویتنام فرصت های زیادی داشتیم و می‌توانستیم با گل‌های بیشتری حریف را شکست دهیم.

کی‌روش: از فردا برای رویارویی با عراق آماده می‌شویم

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، کارلوس کی‌روش پس از پیروزی تیم ملی ایران مقابل ویتنام تاکید کرد: ما از ابتدای بازی در این دیدار سوار بر بازی بودیم. ما همین روال را تا دقایق پایانی ادامه دادیم و باید در این بازی حداقل ۲ گل و یا بیشتر می زدیم اما نشد.

* مهم این بود که ۶ امتیاز را بگیریم

وی در ادامه تاکید کرد: مهمترین چیز در این بازی کسب ۳ امتیاز و در نهایت ۶ امتیاز کامل راه یابی ما به مرحله بعد بود که به این امتیازها رسیدیم.

* در ادامه مسابقات هم با همین روش پیش می‌رویم

کی‌روش گفت: ما تا اینجای رقابت ها در هر بازی تمام تلاش خود را کردیم تا بهترین عملکرد را در هر بازی داشته باشیم. هر بازی ویژگی خاص خود را دارد و ما برای هر کدام از آنها به یک شیوه خاص بازی می کردیم
ما در ادامه رقابت ها نیز به همین منوال پیش می رویم و اکنون ما در شرایط خوبی به سر می بریم و با اعتماد به نفس بالا به کارمان ادامه خواهیم داد.

* ایران و ویتنام برای صعود وارد میدان شدند

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران سپس با حضور در نشست خبری در مورد پیروزی ۲ بر صفر مقابل ویتنام، گفت: هر دو تیم برای صعود بازی کردند تا به دور بعد برسند. در نیمه اول توانستیم با بیش از هفتاد درصد مالکیت توپ کار را پیش ببریم و یک موقعیت هم به حریف ندادیم. بازیکنانم تلاش زیادی کردند تا به این موفقیت برسیم.

* با ۳ گل می‌توانستیم راهی رختکن شویم

وی افزود: اگر می توانستیم از فرصت‌هایمان بهتر استفاده کنیم در نیمه اول گل‌های بیشتری را به ثمر می‌رساندیم تا با دو یا سه گل به رختکن برویم.

* از فردا برای رویارویی با عراق آماده می‌شویم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره برد دو برصفر ملی پوشان، خاطرنشان کرد: وقتی نتوانستیم در نیمه اول گل های بیشتری به ثمر برسانیم، ویتنام اعتماد به نفس پیدا کرد. آنها در نیمه دوم یک شوت زدند و تنها همین شوت را به سمت دروازه ایران زدند. آمار گویای همه چیز است. امشب استراحت می‌کنیم و از فردا برای بازی آخر مقابل عراق آماده می‌شویم.

*استراتژی بازی سوم، بستگی به نتیجه دیدار عراق و یمن است

کی روش در خصوص برنامه آماده سازی تیم ملی برای بازی با عراق، تصریح کرد: بازی با عراق همیشه خیلی مهم بوده است. تمام تمرکز ما برای این دیدار است. همیشه دیدار پیش رو مهم ترین بازی ماست. تمام تمرکز و رویای ما روی بازی با عراق است. منتظر نتیجه بازی امروز عراق و یمن می‌مانیم. چون آن مسابقه برایمان مهم است که استراتژی خودمان را در این باره تعیین کنیم. اما حالا وقت صحبت درباره بازی با ویتنام است.

* انتظار عملکرد بهتری از ملی‌پوشان دارم

وی در ادامه درباره ریتم خوب تیم ملی ایران در این تورنمنت، اظهار داشت: بازیکنان هفت گل زدند و توقعات من را برآورده می‌کنند. آنها می خواهند فشرده بازی کنند. این سبک بازی را امارات، قطر و عربستان انجام نمی دهند. آنها با فشردگی بالایی در میانه میدان بازی می‌کنند. البته در نیمه دوم کمی عصبانی تر بودند. چون می خواستند گل های بیشتری را به ثمر برسانند. بازیکنانم خیلی خوب بودند و عملکردی را دارند که از آنها انتظار دارم.

*درخشش آزمون خوب بود
سرمربی تیم ملی قوتبال ایران درباره تفاوت کار دفاعی ایران نسبت به گذشته، افزود: تفاوت عمده آن اعتماد به نفس و تایمینگ بود. اکثر مدافعان در فوتبال مثل ببیننده تلویزیونی می‌ایستند تا اتفاقی بیفتد. اما امروز آنها عکس‌العمل های خیلی خوبی داشتند. سردار آزمون خوش درخشید. مهدی ترابی و مهدی طارمی هم توانستند خوب بازی کنند. احمد نوراللهی هم با وجود اینکه تنها دوماه است که در تیم ملی حضور دارد خوب بازی کرد.


* یک تیم خوب و قدرتمند باید نیمکت خوبی هم داشته باشد

کی روش در پاسخ به سوالی مبنی بر آمادگی بالای تمام بازیکنان تیم ملی و اینکه‌ آیا احتمال دارد ترکیب تیم ملی مقابل عراق باز هم تغییر کند، اظهار داشت: مطمئنا تک تک بازیکنان باید همیشه آماده باشند. مهم ترین مسئله آمادگی روحی وشخصیتی آنهاست. باید نشان دهند برایشان فرقی نمی‌کند روی نیمکت بنشینند یا بازی کنند. اگر قرار است در تورنمنتی موفق شویم مهم این است که نیمکت یک دست و خوبی داشته باشیم. توقعم از بازیکنان این است همیشه وقتی از آنها می‌خواهم بازی کنند و وارد زمین شوند، بهتر از بازیکنانی که داخل زمین حضور دارند عمل کنند. برای یک تیم که می خواهد در طول تورنمنت موفق شود مهم این است همیشه خوب بازی کند و در طول بازی ها آمادگی خود را نشان دهند. نگاه من تنها روی یک بازی نیست.

* ترابی می‌تواند در بهترین تیم‌های جهان بازی کند

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به این سوال که تیم ملی خوب بازی کرد اما آیا قبول دارد امیری با سرعت بالا و توان زیادش باید بهتر باشد، و همچنین در مورد عملکرد مهدی ترابی افزود: من چندسال تجربه‌ای در فوتبال به دست آوردم‌. شاید با بازیکنان بزرگی بازی نکردم اما مانده‌ام که چرا او با توجه به این حجم از توانایی همچنان در آسیا بازی می‌کند.  مهدی ترابی می‌تواند در بهترین تیم های جهان بازی کند.
* درخواست کی‌روش برای پرسشگری یک خبرنگار خانم

سرمربی تیم ملی از مسئول برگزارکننده نشست خبری خواست تا آخرین سوال را یک خبرنگار خانم بپرسد و همین امر نیز رخ داد.
* سردار بازی به بازی بهتر می‌شود
وی در پاسخ به سوال این خبرنگار که پرسید عملکرد سردار آزمون را چطور ارزیابی کردید، گفت: او یکی از بهترین گلزنان ماست. سردار بازی به بازی بهتر می‌شود. او به عنوان مهاجم نوک تیم ملی به عنوان برترین گلزن حضور دارد. او به تازگی از مصدومیت رهایی پیدا کرده است. عملکرد نفر به نفر بازیکنان مهم‌تر است. همچنین وحید امیری و مهدی طارمی و سامان قدوس به او کمک زیادی کردند تا در یک سوم تهاجمی عملکرد خوبی داشته باشیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.