«اسد عمر» گفت: منافع مردم برای ما بیشترین اهمیت را دارد و حاضر نیستیم چشم بسته تمام شرایط صندوق بین‌المللی پول را قبول کنیم.

وزیر خزانه داری پاکستان: به دنبال روابط استراتژیک پایدار با ایران هستیم

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، «اسد عمر» وزیر خزانه داری پاکستان اعلام کرد: در تلاش هستیم تا کمک های دولتی را به صورت متمرکز به برخی بخشهای تولیدی مانند کشاورزی اختصاص دهیم.

وی تصریح کرد: در بودجه سال جاری ۹۰ درصد مبالغ اختصاص یافته به بخش های مختلف در راستای تشویق به حضور سرمایه گذاران خارجی خواهد بود.

 اسد عمر گفت: ما در بدو کار با مشکلات اقتصادی زیادی مواجه بودیم ولی با سیاست هایی که توسط دولت دنبال شد کشورهای همسایه و دوست برای یاری ما قدم به میدان گذاشتند.

عضو ارشد حزب تحریک انصاف افزود: سیاست های خارجی ما و روابطمان با کشورهای همسایه می تواند تاثیر مستقیم بر اقتصاد داخلی بگذارد به همین دلیل روابط استراتژیک خوبی با ترکیه برقرار کردیم.

وزیر خزانه داری پاکستان گفت: ایران برای ما اهمیت زیادی دارد و به دنبال روابط استراتژیک پایدار با تهران هستیم.

وی اضافه کرد: در مورد افغانستان و حتی هند نیز اوضاع به همین شکل است و اسلام آباد مایل به داشتن روابط دوستانه با آنها است.

اسد عمر تاکید کرد: ما اشتباهات دولت های پیشین را تکرار نمی کنیم و تمام تلاش خود را برای جذب سرمایه گذار انجام خواهیم داد.

گفتنی است بحران اقتصادی از بدو فعالیت حزب تحریک انصاف آغاز شده و این حزب به دنبال حل مشکلات اقتصادی کشور است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.