رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند که وزیر انرژی این رژیم در کنفرانس منطقه‌ای گاز، که در قاهره با نظارت رئیس‌جمهوری مصر برگزار خواهد شد، مشارکت خواهد کرد.

مشارکت یک وزیر صهیونیست در کنفرانس گاز قاهره

به گزارش گروه بین‌الملل قدس آنلاین، رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند «یووال اشتاینتز» وزیر انرژی این رژیم در کنفرانس منطقه‌ای گاز، که یکشنبه( امروز) در قاهره با حضور «عبدالفتاح السیسی» رئیس‌جمهوری مصر برگزار خواهد شد، مشارکت خواهد کرد.

پایگاه عبری‌زبان «والا» تأکید کرد که اشتاینتز عهده‌دار وزارتخانه‌های زیرساخت‌های داخلی و منابع آبی است و از بارزترین شخصیت‌های نزدیک به «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر به شمار می‌رود، به دعوت رسمی وزیر نفت و منابع مدنی مصر، در در کنفرانس منطقه‌ای گاز طبیعی در قاهره حضور خواهد یافت.

به نوشته این پایگاه خبری، نمایندگانی از تشکیلات خودگردان فلسطین، اردن، یونان، قبرس و ایتالیا نیز در کنفرانس مذکور مشارکت خواهند داشت.

پیشتر در ماه گذشته پایگاه خبری «آی 24 نیوز» اسرائیل به نقل از منبعی در کابینه نتانیاهو، گزارش داده بود که یووال اشتاینتز در کنفرانس منطقه‌ای گاز که به مدت دو روز در قاهره برگزار خواهد شد، با عبدالفتاح السیسی و «محمد شاکر» وزیر برق مصر دیدار خواهد کرد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.