سرمربیان تیم‌های ملی عربستان و لبنان پس از رویارویی دو تیم در جام ملت‌های آسیا مطالبی را در مورد این بازی بیان کردند.

قطر را هم می‌خواهیم شکست دهیم

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، تیم ملی فوتبال عربستان شنبه شب با پیروزی ۲ بر صفر برابر لبنان و اندوخته شش امتیازی صدرنشین گروه E جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ ماند و صعود خود را به مرحله بعدی این رقابت‌ها قطعی کرد.

آنتونیو پیتزی، سرمربی آرژانتینی تیم ملی فوتبال عربستان در نشست خبری پس از بازی با لبنان اظهار داشت: بازی سختی بود، چرا که ما می‌خواستیم سبک بازی خود را به حریف تحمیل کنیم. در طول بازی به ویژه در نیمه دوم لبنان را خسته کردیم تا توانش تخلیه شود. فکر می‌کنم همین کار را در بازی با قطر نیز انجام خواهیم کرد. بازی لبنان از نظر فردی و گروهی خوب بود، اما بازیکنان عربستان با تمرکز زیاد توانستند تاکتیک موردنظرمان را در زمین پیاده کنند.

وی افزود: در بازی با قطر نیز می‌خواهیم پیروز شویم و صدرنشین جدول رده‌بندی گروه‌مان بمانیم.

میودراگ رادولوویچ، سرمربی تیم ملی فوتبال لبنان نیز در این نشست خبری گفت: عربستان شایسته پیروزی بود، اما من ناامید هستم زیرا بازیکنان لبنان دو فرصت خوب را در نیمه اول از دست دادند. زمانی هم که گل نزنید از حریف گل دریافت می‌کنید. لبنان پس از ۱۹ سال برای دومین بار در جام ملت‌های آسیا شرکت کرده است و از نظر تجربه قابل مقایسه با عربستان نیست.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: هدف‌مان پیروزی در بازی پایانی برابر کره شمالی و صعود به عنوان تیم سوم جدول رده‌بندی گروه‌مان است. بسیاری از تیم‌ها همانند لبنان بدون امتیاز هستند و باید برابر کره شمالی پیروز شویم و صعود کنیم.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.