قزوین_ یوسف شیخ الملوکی گفت: موج جدید بارش های زمستانی در راه است.

موج جدید بارش‌های زمستانی در راه است

یوسف شیخ الموکی مدیرکل هواشناسی استان قزوین در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: وضعیت آب و  هوای استان قزوین از روز یکشنبه الی روز دوشنبه کمی ابری، از بعدازظهر ابری و در پاره ای مناطق بارش باران و برف و وزش باد، مناطق کوهستانی و سردسیر بارش برف پیش بینی و از روز دوشنبه الی سه شنبه هم ابری همراه با بارش برف و باران گاهی وزش باد نسبتا شدید و در مناطق کوهستانی و سردسیر بارش برف و احتمال کولاک پیش بینی می شود.

وی افزود: وضعیت آب و هوای استان قزوین از روز سه شنبه الی چهارشنبه، کمی ابری و در ارتفاعات مه صبحگاهی بتدریج کاهش پدیده است.

مدیرکل هواشناسی استان قزوین به کمینه و بیشینه دما در ۲۴ ساعت گذشته اشاره کرد و یادآور شد: کمینه دما مربوط به بویین زهرا، تاکستان و قزوین با منفی پنج درجه سلسیوس زیر صفر و بیشینه دما هم مربوط به شهر رازمیان با ۱۴ درجه سلسیوس بالای صفر بوده است.

شیخ الملوکی عنوان کرد: براساس آخرین نقشه های پیش یابی، از بعدازظهر امروز تا اواخر وقت دوشنبه منطقه به طور  متناوب تحت تاثیر سامانه بارشی قرار داشته که پیامد آن در بعضی ساعات بارش برف و باران و در مناطق کوهستانی و سردسیر بارش برف پیش بینی می شود.

مدیرکل هواشناسی استان قزوین تصریح کرد: عمده فعالیت این سامانه بارشی برای روز دوشنبه پیش بینی می شود که لغزندگی جاده ها و کاهش دید افقی به سبب بارش برف و باران و پدیده مه و احتمال پدیده کولاک در مناطق کوهستانی و سردسیر به دلیل وزش باد نسبتا شدید وجود دارد لذا توصیه می شود همشهریان توصیه های لازم را در نظر داشته باشند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.