۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶
کد خبر: 639271

بررسی قیمت روز مسکن تهران نشان می دهد یک واحد مسکونی ۱۳۷ متری در آلستوم به قیمت یک میلیارد و ۹۴۵ میلیون تومان و واحد ۵۰ متری نوساز در ارامنه جنوبی به قیمت ۳۶۲ میلیون تومان معامله شده است.

قیمت روز مسکن ۱۳۹۷/۱۰/۲۳

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، یک واحد مسکونی ۵۵ متری با عمر ۲۲ سال در هاشمی به قیمت ۱۸۳ میلیون تومان و سوئیت ۲۹ مترمربعی در منطقه ۱۰ بریانک با عمر ۷ سال به قیمت ۱۶۰ میلیون تومان یعنی هر مترمربع حدود ۵ میلیون و ۳۴۲ هزار تومان به فروش رفته است.

در منطقه ۵ آپادانا یک واحد مسکونی با مساحت ۸۱ مترمربع  به قیمت یک میلیارد تومان (هر مترمربع حدود ۱۲ میلیون و ۳۱۶ هزار تومان)، در منطقه ۱۶ باغ آذری واحد ۵۲ متری ۸ ساله به قیمت ۲۵۰ میلیون تومان (هر مترمربع حدود ۴ میلیون و ۸۵۷ هزار تومان)،  در منطقه ۴ ازگل واحد مسکونی ۹۵ مترمربعی با عمر ۵ سال به قیمت ۸۰۰ میلیون تومان (هر مترمربع حدود ۸ میلیون  ۳۷۸ هزار تومان)، در  منطقه ۱۵ افسریه شمالی آپارتمان ۶۸ متری نوساز به قیمت ۶۵۰ میلیون تومان (هر مترمربع حدود ۹ میلیون و ۵۵۸ هزار تومان) و در منطقه ۷ ارامنه جنوبی واحد مسکونی ۵۰ متری نوساز به قیمت ۳۶۲ میلیون تومان (هر مترمربع حدود ۷ میلیون و ۱۹۲ هزار تومان) معامله شده است.

همچنین یک دستگاه آپارتمان ۹۴ مترمربعی نوساز در منطقه ۱۸ یافت آباد به قیمت  ۳۵۲ میلیون تومان یعنی هر مترمربع حدود ۳ میلیون و ۷۴۴ هزار تومان و در تهرانپارس واحد ۶۲ ساله با مساحت ۶۷ مترمربع به قیمت ۸۱۰ میلیون (هر مترمربع ۱۲ میلیون و ۱۲۲ هزار تومان) فروخته شده است.

یک واحد مسکونی با مساحت ۶۸ متر که در سال پنجاه و پنجم ساخت قرار دارد واقع در  خاوران به قیمت ۳۲۰ میلیون تومان (هر مترمربع حدود ۴ میلیون و ۶۷۸ هزار تومان) و یک واحد ۷۲ متری ۱۴ ساله در لویزان با قیمت یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان (هر مترمربع حدود ۱۵ میلیون تومان و ۹۶۱ هزار تومان) معامله شده است.

در آلستوم واحد مسکونی ۱۳۷ متری با عمر ۳ سه سال به قیمت یک میلیارد و ۹۴۵ میلیون تومان (هر مترمربع حدود ۱۴ میلیون و ۲۳۳ هزار تومان) و واحد ۶۲ متری با عمر ۷ سال در یافت آباد به قیمت ۱۵۰ میلیون تومان در سامانه کد رهگیری ثبت معامله شده است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.