نماینده مردم مشهد کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان خارجی و داخلی به‌دنبال راه اندازی فتنه جدیدی با محوریت انتخابات مجلس هستند.

دشمنان داخلی و خارجی برای انتخابات مجلس برنامه‌ریزی کرده‌اند
به گزارش قدس آنلاین ،  جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی شب گذشته در سلسله مباحث در جستجوی حقیقت با تاکید بر حفظ وحدت و یکپارچگی در همه موارد اظهار کرد: دشمنان همیشه و در همه جا به‌دنبال تفرقه‌افکنی در ایران بوده‌اند چرا که تنها راه شکست ایرانیان را در تفرقه میان آن‌ها می‌دانند.

وی با اشاره به مطالب منتشر شده در فضای مجازی در خصوص احتمال وقوع فتنه‌ای بزرگ‌تر از فتنه ۸۸ در سال 98 و هشدار برخی تحلیلگران سیاسی نسبت به این موضوع گفت: اگر مردم هوشیاری خود را حفظ کرده و ارتقا دهند و دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی و به طور کلی جریان انقلابی، خود را آماده مقابله با فتنه‌ها و توطئه‌ها کنند، سال آینده نیز مانند سال 97 با مشکلی روبه‌رو نخواهیم شد.

وی با اشاره به رهنمودها و هشدارهای مکرر رهبری معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه همواره باید هوشیاری خود را در برابر فتنه‌ها حفظ کنیم، گفت: اگر هوشیار بوده و با کوچک‌ترین توطئه‌ای، مقابله قاطع داشته باشیم، نه تنها فتنه‌ای گریبانگیر انقلاب نخواهد شد، بلکه در آینده پیروزی بزرگتری را جشن خواهیم گرفت و به سلامت از این پیچ مهم و تاریخی  عبور خواهیم کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: البته بیان این مطلب به معنی آن نیست که دشمن در ایجاد فتنه و توطئه کوتاهی می‌کند، بلکه دشمنان خارجی تمام ظرفیت خود را به میدان آورده و تنها آمریکا یک تیم چند صد نفری و با بودجه ای بالغ بر 240 میلیون دلار، خود را آماده ایجاد آشوب در کشورمان کرده است.

کریمی قدوسی همچنین با اشاره به تلاش دشمنان در ایجاد آشوب در ایران افزود: اینها برای سال 97 برنامه ریزی بسیاری با هدف ایجاد آشوب در کشور انجام دادند، اما موفق به عملی کردن توطئه‌های خود نشدند.

وی ادامه داد: علت این بود که با اشراف دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی و نظارتی که در تمام حوزه‌ها از سوی دستگاه‌های اطلاعاتی صورت گرفت، بسیاری از فتنه‌ها در همان نطفه خفه و خنثی شد.

کریمی قدوسی اضافه کرد: دشمنان می‌گفتند ایران در سال 97 تابستان داغی را در پیش دارد و این اظهارات شعار نبود و برای ضربه زدن به انقلاب در تابستان گذشته برنامه‌ریزی کرده بودند، اما موفق نشدند، البته آن‌ها همچنان امیدوارند تا در سال 98 بتوانند فتنه‌ای گسترده را تدارک ببینند.

وی با اشاره به اینکه در سال 98 ایران شاهد برگزاری انتخابات سراسری است،‌ گفت: آنان برای انتخابات برنامه دارند، سال 98 سال بسیار حساسی است و هدف دشمن اثرگذاری در انتخابات است و می‌خواهند در همین مجلس فعلی، شرایطی مانند مجلس ششم را رقم زده و در نهایت به دنبال اثرگذاری در انتخابات هستند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: برخی می‌خواهند با ایجاد شکاف و عمیق شدن فاصله طبقاتی، برای انقلاب هزینه تراشی کنند. 

کریمی قدوسی در ادامه با اشاره به وضعیت اقتصادی موجود گفت: دشمنان و دست‌نشانده‌های آنها به‌دنبال عصبانی کردن مردم هستند و برای رسیدن به این هدف از هر وسیله‌ای استفاده می‌کنند.

وی ادامه داد: آن‌ها شرایط زندگی را آنقدر به ملت سخت می‌کنند تا مردم آماده پذیرش هر شرایطی باشند.

نماینده مردم مشهد و کلات همچنین به قیام ۱۹ دیماه ۱۳۵۶ اشاره کرد و افزود: آگاهی سازی مراجع انقلابی زمینه ساز قیام ۱۹ دی بود و نتیجه این آگاهی‌سازی در نهایت منجر به سقوط رژیم پهلوی در ۲۲ بهمن ۵۷ شد.

کریمی قدوسی ادامه داد: اگر مردم غافل بودند، اگر جوانان ما از تحلیل عاجز بودند، اگر آن هوشمندی لازم را نمی‌داشتند، مشکلات بیش از این‌ها می‌شد؛ این حقیقت امر است، این بیان واقع نسبت به مجموعه‌ی جوان در کشور است.

وی تاکید کرد: همه باید مراقبت کنیم تا دشمنان و عوامل نفوذی به  اهداف شوم خود دست پیدا نکنند.

منبع : فارس

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.