خراسان شمالی- محمدعلی شجاعی گفت: شرکت‌های برق و گاز استان، اکیپ‌های عملیاتی را چند برابر کنند و از پیمانکاران مجرب برای تسریع در کار استفاده کنند و هیچ عذری پذیرفتنی نیست.

دهم بهمن ۹۷ موعد حذف کامل بخاری‌های نفتی از مدارس استان

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمدعلی شجاعی استاندار خراسان شمالی در نشست با فرمانداران، بخشداران و مدیران متولی تاکید کرد: تا دهم بهمن ماه امسال باید تمام بخاری های نفتی از کلاس ها برچیده و همه روستاهای باقیمانده استان نیز تا پایان سال، برق رسانی شود.

وی گفت: تا ۱۰ بهمن کار باید جمع شده باشد؛ این تاریخ تغییر نمی کند و تا آن روز نباید بخاری نفتی در مدارس استان داشته باشیم.

شجاعی با اشاره به اهمیت و حساسیت کار، تصریح کرد: حتی یک لحظه به ذهن کسی خطور نکند که ۹ بهمن کار تمام نمی شود و البته این کارها باید درست و به طریق استاندارد انجام شود.

وی با بیان این که به مدارس شامل کانکس های متحرک، اسپلیت داده می شود، گفت: شرکت های برق و گاز استان، اکیپ های عملیاتی را چند برابر کنند و از پیمانکاران مجرب برای تسریع در کار استفاده کنند و هیچ عذری پذیرفتنی نیست.

استاندار خراسان شمالی افزود: شهرستان رازوجرگلان در طرح اتمام برق رسانی روستاها و گازرسانی مدارس به طور  ویژه دیده شود و اداره کل نوسازی مدارس برنامه زمان بندی به تفکیک شهرستانی ارائه کند و هر ۴۸ ساعت گزارش پیشرفت کار به دفتر من ارائه شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.