تیم ملی ایران تاکنون در حالی دو بار در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ به میدان رفته که سرمربی این تیم تغییرات زیادی را در ترکیب ایجاد کرده است.

پورعلی گنجی و حاج‌صفی مدافعان مورد اعتماد کی‌روش

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، تیم ملی فوتبال کشورمان در دومین دیدار خود از مرحله گروهی جام ملتهای آسیا هم به پیروزی رسید تا با ۶ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به عراق در صدر جدول گروه چهارم مسابقات قرار بگیرد.

کارلوس کی‌روش در این دو بازی از ترکیب‌های متفاوتی استفاده کرد و در بازی دوم نسبت به بازی اول بازیکنان جدیدی را در پست‌های متفاوت به میدان فرستاد. عمده تغییراتی که کی‌روش در تیمش نسبت به دیدار قبل اعمال کرد، به خط دفاعی تیم ملی باز می‌گردد. خطی که در نخستین بازی هم در بین دو نیمه دستخوش تغییراتی شد.

اولین ترکیبی که کی‌روش در خط دفاعی تیم ملی در این مسابقات به کار گرفت، رامین رضاییان و احسان حاج صفی در پست مدافعان کناری و ترکیب مجید حسینی به همراه مرتضی پورعلی گنجی در دفاع میانی بود. اما این ترکیب تا پایان بازی پا برجا نماند و از ابتدای نیمه دوم پژمان منتظری جای مجید حسینی را گرفت.

سرمربی تیم ملی ترجیح داد تا در دومین بازی تیم ملی، وریا غفوری را جانشین رامین رضاییان کرده و در قلب خط دفاعی از محمد حسین کنعانی زادگان در کنار مرتضی پورعلی گنجی استفاده کند. 

کنعانی زادگان و حاج صفی در این دو بازی عناصر مورد اعتمادتر کی‌روش در خط دفاعی تیم ملی هستند و دیگر مدافعان در این دو بازی متغیر بوده‌اند و میلاد محمدی به همراه روزبه چشمی مدافعانی هستند که در این دو بازی هنوز فرصت حضور در میدان را پیدا نکرده‌اند.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.