قزوین_ در مراسمی با حضور نمایندگی ولی فقیه در جمیعت هلال احمر و مدیرعامل این جمعیت از پوستر جشنواره سراسری سفیران بشردوستی رونمایی شد.

پوستر جشنواره سراسری "سفیران بشردوستی" رونمایی شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قزوین، مراسم رونمایی از پوستر جشنواره سراسری سفیران بشردوستی، مسابقات فن سخنوری دانشجویان بشردوست کانون های هلال احمر که به میزبانی استان قزوین در اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می شود، امروز با حضور مسوولین استانی و معاونین فرهنگی دانشگاهها در سالن جلسات این جمعیت انجام شد.

حسن آصفی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین درباره این جشنواره اظهار داست: تلاش در جهت گسترش فرهنگ و مفاهیم بشردوستی و ترویج رفتارهای مهربانانه و دگردوستانه که از جمله اهداف بلند مدت سازمان جوانان جمعیت هلال احمر است، باید طی برنامه ریزی ها و طرح روشهای علمی و کارآمد نسبت به تحقق آن گام برداشت.

وی افزود: بر این اساس سازمان جوانان با تاکید بر روش گفتاری و تحلیلی و با بهره گیری از روشهای گوناگون در طرح مسائل بشردوستانه و با تکیه بر تفکر فلسفی، مهارت و فن بیان را برای جوانان اهل هلال که سفیران بشردوستی می باشند، مهم و ضروری می داند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین بیان کرد: از این رو با امید به اینکه جوانان ما پیشرو تبیین اهداف انسانی در محیطهای کوچک و بزرگ خود باشند مسابقه فن سخنوری، دانشجویان عضو هلال با عنوان جشنواره سراسری سفیران بشردوستی به میزبانی استان قزوین و با حضور استان های دیگر سال آینده برگزار می شود.
 
نادر میرزایی معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین نیز با بیان اینکه دبیرخانه این جشنواره در این جمعیت مستقر شده است، درباره جزئیات این جشنواره اظهار داشت: علاقه مندان می توانند به سایت سازمان جوانان و یا مراکز امور جوانان هلال احمر شهرستان خود، نسبت به تهیه و تکمیل فرم ثبت نام اقدام کنند.

میرزایی عنوان کرد: مفاهیم بشردوستی در زندگی روزمره، روش های جذب مشارکت جوانان در فعالیت های بشردوستانه، بررسی مقایسه ای بشردوستی و رفتار مبتنی بر حقوق بشر، روش های تحقق رفتارهای مهربانانه در جامعه، بررسی روش های تسکین بخشی به آسیب دیدگان از حوادث، چگونگی تلاش در جهت صلح جهانی، مفاهیم بشردوستی در شعر و ادبیات فارسی و آموزه های بشردوستی در ادیان الهی از جمله موضوعات این جشنواره است.

وی ادامه داد: تمامی دانشجویان عضو کانونهای هلال احمر در سراسر کشور می‌توانند آثار خود را در دو بخش زبان فارسی و انگلیسی، از ۲۰ دی لغایت ۱۵ اسفند ماه ۱۳۹۷ به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین در پایان عنوان کرد: مراسم افتتاحیه جشنواره کشوری سفیران بشردوستی در اردیبهشت ماه سال آینده، برگزار خواهد شد و به منظور ارج نهادن به آثار منتخبان جشنواره، به نفرات اول تا سوم هر بخش جوایزی اهدا خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ سایت سازمان جوانان جمعیت هلال احمر www.rcsy.ir و شماره تلفنهای ۳۳۳۶۵۸۶۷-۳۳۳۶۵۸۷۶ - ۰۲۸ جهت ارائه اطلاعات بیشتر در دسترس است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.