مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد گفت: در یکسال گذشته مشهد به عنوان نماینده جایکا در حوزه آموزش در منطقه خاورمیانه انتخاب شده است.

انتخاب مشهد به عنوان نماینده جایکا درحوزه آموزش
به گزارش قدس آنلاین ،ابوالفضل کریمیان مشهد مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد در دیدار با هیئت شهرداران منطقه بعلبک لبنان  بااشاره به اینکه آژانس بین المللی جایکا ژاپن در حوزه ارائه آموزش های مدیریت پسماند درجهان فعالیت دارد گفت:با توجه به عضویت شهر مشهد در آژانس جهانی جایکا ژاپن و نمایندگی این سازمان در حوزه آموزش در منطقه خاورمیانه ، آماده برگزاری دوره های آموزشی حوزه مدیریت پسماند در لبنان هستیم.

وی افزود: در راستای تبادل تجربیات شهرداری مشهد و شهرداریهای منطقه بعلبک لبنان به همراه تبادل کارشناس و آموزش بهتر است تفاهم نامه ای منعقد گردد.

حسین النمر، رئیس اجرایی هیئت شهرداران منطقه بعلبک لبنان نیز در این دیدار گفت: استان بعلبک لبنان و هرمل در مجموع دارای 120 شهرداری است که طبق قانون شهرداری های می توانند اتحادیه شهرداری ها را تشکیل دهند.

وی در ادامه افزود:شهرداریهای لبنان  با 2 مشکل عمده فاضلاب و پسماند روبرو هستند ،این مشکلات در منطقه و شهر بعلبک بیشتربوده  لذا به دنبال استفاده از تجربیات بین المللی در حوزه مدیریت پسماند از جمله تجربیات خوب شهرداری مشهد در حوزه پسماند و تبادل این تجربیات هستیم

منبع : باشگاه خبرنگاران

انتهای خبر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.