رئیس ستاد مشترک ارتش صهیونیستی فاش کرد که تشکیلات خودگردان فلسطین عملیات مقاومتی جنبش مقاومت اسلامی "حماس" در کرانه باختری را خنثی کرده است.

تشکیلات خودگردان عملیات مقاومتی بزرگ حماس را خنثی کرد

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، "گادی ایزنکوت" خاطر نشان کرد که «تیم های عملیاتی حماس قصد اجرای عملیات امنیتی در کرانه باختری را داشتند، اما تشکیلات خودگردان فلسطین آن را خنثی کرد.»

وی افزود:« عناصر تشکیلات خودگردان فلسطین مقادیری سلاح و مواد منفجره از فعالان حماس که سعی در اجرای عملیات در کرانه باختری را داشتند، کشف کردند.»

قبل از این محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین هم به خنثی سازی عملیات های مقاومتی متعدد گروه های مقاومت فلسطین علیه ارتش صهیونیستی در کرانه باختری افتخار کرده و اعلام نموده بود که ۹۹ درصد با رئیس سازمان اطلاعاتی رژیم اشغالگر قدس "شاباک" هم عقیده است.

ماجد فرج رئیس سازمان اطلاعات تشکیلات خودگردان نیز در همین راستا اعلام کرده بود که سرویس های امنیتی تشکیلات صدها عملیات مقاومتی را که گروه مقاومت فلسطین قصد اجرای آنها علیه رژیم صهیونیستی را داشتند، خنثی کرده است.

این صحبت های ایزنکوت در حالی بیان می شود که گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی "حماس" دیروز یکشنبه اعلام کرد که طرح اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در باریکه غزه را خنثی کرده است. قسام همچنین جزئیات بیشتری از عملیات اطلاعاتی شکست خورده یگان ویژه ارتش صهیونیستی در شرق خان یونس فاش کرد و از دستیابی به "گنجینه اطلاعاتی" خبر داد.

منبع: مرکز اطلاع رسانی فلسطین

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.