همدان – مهندس محمد اسلامی به همراه هیات همراه از غرفه ستاد بازآفرینی شهری استان همدان بازدید به عمل آورد.

بازدید وزیر راه و شهرسازی از غرفه ستاد بازآفرینی شهری استان همدان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی استان همدان، محمد اسلامی سرپرست وزارت راه و شهرسازی ضمن بازدید از غرفه این اداره کل و شهرداری همدان و شهرداری فامنین ازمحتوای غرفه سازی،ارائه عملکرد در قالب های چاپ کاتالوگ،بنر، ماکت و پخش کلیپ با محتوا دراین غرفه قدردانی و برای آنان آرزوی موفقیت نمود.

حسن ربانی ارشد مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان نیز در این بازدید ضمن معرفی دستاوردهای ستاد بازآفرینی شهری استان توضیحات جامعی نیز در خصوص ماکت طراحی شده باغ موزه دفاع مقدس به مقام عالی وزارت ارائه نمود.

ربانی ارشد یادآور شد: از پرو‍ژههای بسیار مهم این استان  تملک و مرمت خانه های تاریخی ،پروژه پیاده راه سازی میدان امام خمینی و خیابان بوعلی ،خیابان اکباتان همدان وخدمات روبنایی و زیربنایی درمحلات هدف بازآفرینی است که بسیار مورد رضایت مردم ومسئولان قرارگرفته است.

وی درخصوص محلات بازآفرینی استان نیز گفت: تا کنون ۹۵محله هدف بازآفرینی را دراستان شناسایی ومصوب نموده ایم و مطالعات آنها آغازشده است.

گفتنی است آشنایی با جدید ترین فناوری ها ونوآوری های نوین صنایع و تجهیزات مسکن و شهرسازی ،توسعه بازآفرینی شهری، ارائه جدیدترین دستاوردهای فناوری روز در حوزه مسکن و شهرسازی و بازآفرینی شهری ،استفاده از ظرفیت و دستاوردهای شهرهای خواهرخوانده و کمک به بهسازی و نوسازی بافت های فرسوده وناکارآمد شهری نیز ازاهدافی است که در طول برگزاری نمایشگاه درمحل شبستان مصلای امام خمینی مورد توجه ویژه خواهد بود.

لازم به ذکراست این نمایشگاه با حمایت نهادهای اصلی مسئول دراین زمینه از جمله وزارت راه و شهرسازی، مرکز توسعه دولت الکترونیک ، فناوری اطلاعات و آمار وزارت کشور، مرکز فناوری اطلاعات ، ارتباطات وامنیت نهاد ریاست جمهوری، سازمان ها ،نهادها ،انجمن ها واتحادیه های داخلی و بین المللی درحالی درتهران برگزارمی شود که ارتقای کیفیت شهرنشینی ، تحقق برنامه های توسعه ای مسکن ، شهرسازی و بازآفرینی شهری، فراخوانی بخش خصوصی جهت سرمایه گذاری، بسترسازی به منظورایجاد محرک اقتصاد مسکن ،کار،اشتغال و کارآفرینی ازاهداف اصلی آن است.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.