علیخانی با تأکید بر اینکه نمایشگاه کتاب جزء نمایشگاه‌های پرمخاطب است، گفت: نباید این نمایشگاه در داخل شهر تهران و یا مصلی برگزار شود.

نمایشگاه کتاب نباید در داخل تهران برگزار شود

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، محمد علیخانی رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تهران با اشاره به تصمیم شورای سیاستگذاری سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برای برگزاری این نمایشگاه در مصلی امام خمینی (ره) اظهار کرد: برای جلوگیری از ایجاد ترافیک و برهم زدن نظم عمومی مصوبه‌ای داریم که بر اساس آن برگزاری نمایشگاه‌های پر مخاطب در شهر تهران ممنوع شده و باید در شهر آفتاب برگزار شوند.

وی با تأکید بر اینکه نمایشگاه کتاب هم جزء نمایشگاه‌های پرمخاطب است، گفت: نباید این نمایشگاه در داخل شهر تهران و یا مصلی برگزار شود.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تهران با اشاره به تبعاتی برگزاری این نمایشگاه در سال گذشته،  گفت: برگزاری این نمایشگاه در مصلی امام خمینی (ره) تهران، زحمات فراوانی را بر پلیس راهور و مدیریت شهری تحمیل کرد.

علیخانی تصریح کرد: علاوه بر این ساکنان اطراف مصلی امام خمینی (ره) هم دچار تحمل زحمات فراوانی شدند که اثرات ترافیک ناشی از برگزاری نمایشگاه کتاب در مصلی تهران تنها محدود به این نبود و سایر خیابان‌های شهر را هم در بر گرفت.

وی در پایان با اشاره به مصوبه‌ای که در دوره‌های قبلی شورای شهر تصویب شده است، افزود: مسئولان امر باید مانع برگزاری این نمایشگاه در تهران شوند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.