مسؤول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی گفت: تاکنون در سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در کشور ۲۲ هزار نفر ثبت نام کرده‌اند که ۴ هزار نفر فقط از خراسان رضوی هستند.

۲۲ هزار نفر در سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان ثبت نام کرده‌اند
به گزارش قدس آنلاین  به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و اشاد اسلامی خراسان رضوی، محمد حسین عبداللهی ضمن تبریک روز میلاد حضرت زینب(س)، گفت: حدود ۲۰ روز از زمان آغاز فراخوان و اطلاع‌رسانی سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان می‌گذرد که اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و علاقمندان مشغول به ثبت نام هستند که روند ثبت نام تا پایان دی ماه ادامه دارد.

مسؤول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی اظهار داشت: تاکنون در کشور  ۲۲ هزار نفر در سامانه سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان ثبت نام کرده‌اند که ۱۲ هزار و ۶۲۶ نفر آنها برادران و ۹ هزار و ۵۷۹ نفر هم خواهران هستند.

وی با بیان اینکه خراسان رضوی در صدر تعداد ثبت نام‌کنندگان در این دوره مسابقه است، ادامه داد: تاکنون در خراسان رضوی ۴ هزار و ۱۶ نفر ثبت نام کرده‌اند که ۲ هزار و ۳۰۱ نفر را برادران و یک هزار و ۷۱۵ نفر را هم خواهران تشکیل می‌دهند.

عبداللهی با تاکید بر اینکه قطعا آمار ثبت نام‌کنندگان با توجه به فرصت باقیمانده افزایش می‌یابد، گفت: تمامی استان‌ها موظف هستند مراحل استانی مسابقات را در بهمن ماه برگزار کنند، همچنین در خراسان رضوی هم ۲۵ و ۲۶ بهمن ماه مسابقات استانی برگزار می‌شود که در این خصوص اطلاع‌رسانی در فضاهای مختلف انجام شده است.

مسؤول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی با اشاره به اینکه مشارکت‌های مطلوبی در این دوره از مسابقات صورت گرفته، ادامه داد: در سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان رشته‌های متناسب با نوجوانان برای حضور بیشتر آنها تقویت شده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.