خراسان شمالی- محمود اسدی گفت: برگزاری جشن‌های انقلاب، برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی، هم خوانی سوره فجر، پخش فیلم و غبارروبی مزار شهدا و... از جمله برنامه های ویژه دهه فجر است.

اجرای بیش از ۲ هزار برنامه ویژه دهه فجر در مدارس بجنورد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بجنورد، محمود اسدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد گفت: در ایام دهه فجر بیش از ۲ هزار برنامه در مدارس این شهرستان اجرا می شود.

وی با اشاره به برگزاری دومین جلسه کمیته فرهنگیان و دانش آموزان ستاد دهه فجر شهرستان بجنورد گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مدارس شهرستان بجنورد نیز همچون سراسر ایران اسلامی فرهنگیان و دانش آموزان با برگزاری مراسمات ویژه فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی  به رهبری امام خمینی (ره) را جشن می گیرند.

اسدی افزود: برگزاری جشن های انقلاب، برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی، هم خوانی سوره فجر، پخش فیلم و غبارروبی مزار شهدا در تمام مدارس شهرستان بجنورد اجرا خواهد شد.

مسئول کارگروه فرهنگیان و دانش آموزی ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شهرستان بجنورد تصریح کرد: همچنین برنامه های محوری نیز همچون برگزاری مسابقات ورزشی و قرآنی فرهنگیان و دانش آموزان، نمایشگاه مدرسه انقلاب، نمایشگاه عفاف و حجاب، طرح صالحین، صبحگاه مشترک تشکلات دانش آموزی و جشنواره غذای سنتی در این شهرستان برگزار می شود.

اسدی دیدار با خانواده شهداء، غبارروبی مزار شهداء، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، اجرای سرود همگانی در مراسم ۱۲ و ۲۲ بهمن و برگزاری پارلمان دانش آموزی را از دیگر برنامه های آموزش و پرورش بجنورد برشمرد.

وی با بیان اینکه  دشمنان انقلاب اسلامی در چهلمین سالگرد انقلاب به دنبال کم رنگ کردن و کم رونق کردن مراسمات باشکوه دهه فجر هستند خاطر نشان کرد: امسال این مراسمات را باشکوه تر و پرشورتر از گذشته برگزار خواهیم کرد تا دشمنان قسم خورده نظام اسلامی بار دیگر در رسیدن اهداف شوم خود سرافکنده شوند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.