شهردار مشهد با اشاره به اینکه توافق‌های برد-باخت و یکطرفه به نتیجه نمی‌رسد، گفت: براساس توافقات انجام شده با ارتش و قول معاون وزیر راه و شهرسازی امیدواریم هشتم بهمن بولوار نماز بازگشایی شود.

امیدواریم ۸ بهمن بولوار نماز بازگشایی شود
به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، محمدرضا کلایی در دیدار با رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استاندار خراسان رضوی که در دفتر شهردار مشهد انجام شد، افزود: سال گذشته شرایط شهرداری خوب نبود و در مجموع سال سختی را گذراندیم اما امسال وضعیت بهتر شده است.
وی اضافه کرد: شهرداری سال ۹۶ تحت فشارهای گذشته بود لذا بیشتر به دنبال تثبیت شرایط بودیم لذا برای سال آینده برنامه‌ریزی‌های خوبی انجام شده است.
کلایی با بیان اینکه تا پایان امسال چند پروژه جدی‌تر را به بهره‌برداری خواهیم رساند، اظهار کرد: پروژه پارک و کارخانه نوآوری در میدان کوکا و بازپیرایی و بازگشایی میدان راه‌آهن پس از سال‌های طولانی را تا پایان سال به سرانجام خواهیم رساند.
شهردار مشهد ادامه داد: امروزه بازی و توافق برد-باخت و یک‌طرفه ارزش ندارد و به جایی نمی‌رسد؛ به طور نمونه موضوع بازگشایی بولوار نماز که مشکلاتی به وجود آمد و اکنون با مذاکرات و توافقات انجام شده با ارتش و قول معاون وزیر راه و شهرسازی، امیدواریم این مشکل برطرف و بولوار نماز هشتم بهمن ماه بازگشایی شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.