محمود حجتی گفت: براساس دستورالعمل، سیب و پرتقال شب عید خریداری و برای نگهداری به استان‌ها در حال انجام است.

وزیر کشاورزی: برای تامین میوه شب عید تمهیدات لازم دیده شده است

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی ظهر امروز در حاشیه مراسم افتتاح کارخانه پاستوریزه تخم مرغ در فاضل آباد اظهار داشت: برای تامین میوه شب عید تمهیدات لازم دیده شده و در حال حمل به استان‌ها هستیم.

وی افزود: سیب‌های خریداری شده در حال حمل است و تا پایان دی ماه این میوه‌ها به استان‌های مقصد با توجه به نیازهای که اعلام شده در حال حمل است و پرتقال نیز با کمی تاخیر اما تا بهمن حمل می‌شود.

وزیر جهاد کشاورزی درباره بحث ممنوعیت کشت شالی در گلستان هم گفت: با تمهیدات اندیشیده شده قرار است طرح خشک کاری شالی در استان گلستان در حال انجام است، چرا که کمک فراوانی به بحث حفظ ذخایر آبی می‌شود.

حجتی تاکید کرد: ۵ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح خشک کاری شالی در استان گلستان اختصاص یافته و این در دستور عمل قرار گرفته و با آبیاری نوین و آبیاری هوشمند که در دستور کار است، این کار در استان گلستان گسترش یابد.

وزیر جهاد کشاورزی درباره کارخانه فرآوری تخم مرغ هم گفت :این کارخانه می تواند نیاز کشور در زمان کمبود را حل کند و در زمان افزایش تولید هم با روش های نوین زمینه ماندگاری و صادرات را فراهم کند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.