فرمانده نیروی انتظامی گفت:‌ پلیس خدمتگذار مردم به ویژه طبقات محروم کشور است و خدمت به مردم را بالاترین افتخار خود می‌داند.

 خدمت به مردم بالاترین افتخار نیروی انتظامی است

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، آئین اختتامیه اولین پویش فرهنگی هنری شاهدان حقیقت با موضوع اربعین و مدافعان حرم امروز با حضور سعید اوحدی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی، حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی‌فرد امام جمعه موقت تهران، سردار یعقوب سلیمانی دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج، حجت‌الاسلام حمید احمدی رئیس کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین‌، حمید شاه‌آبادی معاون صدای رسانه ملی، حجت‌الاسلام حبیب‌رضا ارزانی دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، علیرضا فاطمیان‌پور مدیر فرهنگی هنری منطقه 12 و رئیس فرهنگسرای عترت و سید مسعود شجاعی طباطبایی مدیر مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری در فرهنگسرای اندیشه برگزار شد.

سردار اشتری در حاشیه این مراسم با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: پلیس جمهوری اسلامی ایران پیوسته سعی کرده خود را در تراز جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی کند.

فرمانده نیروی انتظامی افزود: ما در خدمت مردم هستیم و تمام تلاش‌ خود را همچون گذشته در این مسیر به کار خواهیم گرفت.

وی تصریح کرد: زمانی بود که پلیس در اختیار حاکمیت و اشرافیت بود، اما امروز باید اعلام کنم که پلیس در خدمت مردم و تمام کسانی است که مورد ظلم قرار گرفتند، پلیس خدمت به مردم را بالاترین افتخار خود می‌داند.

سردار اشتری با تأکید بر اینکه پلیس خدمتگذار مردم به ویژه طبقات محروم کشور است، گفت: ما در راستای اهداف مورد نظر امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری حرکت کرده‌ایم و امیدواریم بتوانیم آن اهداف را محقق کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی اعتماد مردم به پلیس را بالاترین سرمایه نیروی انتظامی دانست و افزود: هر قدر در خدمت به مردم صادقانه عمل کنیم و خواسته‌های مشروع آنان را پیگیری کنیم و از محرومان و مظلومان حمایت ویژه داشته باشیم، می‌توانیم محل اعتماد بیشتر و مستحکم‌تری برای مردم باشیم.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.