سامسونگ قرار است به‌زودی گوشی‌های ارزان‌قیمت خانواده‌ی M را عرضه کند. اما پیش از عرضه‌ی جهانی، این گوشی‌ها در هند عرضه خواهند شد.

عرضه گوشی های خانواده گلکسی M سامسونگ از هندوستان شروع می‌شود

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، شرکت کره‌ای سامسونگ پیش از عرضه‌ی جهانی گوشی‌های ارزان‌قیمت خانواده‌ی M، آن‌ها را در کشور هندوستان عرضه خواهد کرد. آسیم وارسی، معاون واحد سامسونگ هندوستان، در پاسخ به رویترز گفته است که این سه دستگاه در اواخر ماه ژانویه، ازطریق وبسایت سامسونگ هندوستان و آمازون به‌فروش خواهند رسید. وارسی امیدوار است که عرضه‌ی این گوشی‌های ارزان‌قیمت به سامسونگ کمک کند تا فروش اینترنتی گوشی‌های خود در هندوستان را دوبرابر کند.

پس از واگذاری رتبه‌ی اول بازار هندوستان به شیائومی در پایان سال ۲۰۱۷، غول کره‌ای در تلاش است تا به جایگاه پیشین خود در هندوستان بازگردد. هند، پس از چین، بزرگ‌ترین بازار گوشی‌های هوشمند در جهان است؛ اما به گزارش دو مؤسسه‌ی تحقیقاتی Canalys و Counterpoint، از سال ۲۰۱۷ سامسونگ جایگاه برتر خود در این بازار را به شرکت چینی شیائومی واگذار کرده است

.

Samsung Galaxy M20

در رده‌ی گوشی‌های ارزان‌قیمت، محصولات خانواده‌ی Redmi شیائومی عملکرد بهتری در مقابل ساخته‌های غول کره‌ای داشته‌اند؛ اما کارشناسان این مسئله را خاطرنشان کرده‌اند که سامسونگ در زمینه‌ی تحقیق‌وتوسعه بر رقیب چینی خود برتری دارد. همچنین، کره‌ای‌ها در رابطه با زنجیره‌ی تأمین قطعات و محصولات هم از رقیب چینی خود باتجربه‌تر هستند. با اتکا بر همین توانایی‌ها، کره‌ای‌ها در تیرماه اقدام به راه‌اندازی کارخانه‌ای در منطقه‌ی صنعتی نویدا در نزدیکی دهلی‌نو کردند. سامسونگ از این کارخانه با عنوان بزرگ‌ترین واحد تولید گوشی دنیا یاد می‌کند.

مدتی پیش اخباری در رابطه با معرفی سه گوشی از خانواده‌ی گلکسی M منتشر شد. این سه گوشی که به‌ترتیب M۲۰، M۱۰ و M۳۰ نام دارند، دارای مشخصات مختلفی هستند و نتایجبنچمارک آن‌ها در بانک اطلاعاتی بنچمارک Geekbench به ثبت رسیده است. شایان ذکر است که گلکسی M۳۰ احتمالا به پردازنده‌ی اگزینوس ۷۸۸۵ و ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم مجهز خواهد شد.

به‌گفته‌ی وارسی، این گوشی‌ها بیشتر کاربرانی در رده‌های سنی بین ۲۰ تا ۳۵ سال را هدف قرار داده‌اند. براساس اطلاعات موجود، این سه محصول جدید در محدوده‌ی قیمت ۱۴۰ تا ۲۸۰ دلار قرار خواهند داشت.

منبع: زومیت

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.