۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۶
کد خبر: 639656

تیم ملی استرالیا فردا در شرایطی به مصاف تیم ملی سوریه می رود که نتیجه این دیدار تاثیر زیادی در سرنوشت این تیم در این دوره از جام ملت های آسیا رادارد.

استرالیا یا سوریه؛ کدام تیم صعود می کند

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، تیم ملی استرالیا اولین بار نبود که در جام ملت های آسیا در مرحله گروهی بازی  را واگذار می کند آن ها در جام ملت های  گذشته  که در کشور خودشان  برگزار می شد مغلوب تیم ملی کره جنوبی شد  . اما این تیم به سرعت با یک  برد ۳ بر صفر مقابل فلسطین دوباره به جام برگشت.


 حالا آن ها برای صعود از گروه باید  فردا سه شنبه در دور سوم مرحله گروهی باید به مصاف تیم ملی سوریه بروند.دیدار دیگر این گروه نیز بین دو تیم عربی اردن و فلسطین برگزار خواهد شد.


 آنها با سه امتیازی که  ازدو بازی تا به اینجا  به دست آوردند  به دنبال پیروزی در برابر سوریه  هستند  که تا در ورزشگاه  خلیفه بن زاید صعودشان را به مرحله بعدی قطعی کنند  . اما گراهام آرنولد می داند در صورت تساوی در این بازی به عنوان تیم دوم این گروه باید در مرحله بعد باید به مصاف یکی از دو تیم ازبکستان و ژاپن  برود.  و اگر این دیدار حساس را واگذار کنند  در آن صورت  تنها با ۳ امتیاز باید منتظر امتیازات تیم های سوم گروه های دیگر بماند و این برای مدافع عنوان قهرمانی  نمی تواند به هیچ وجه قابل قبول باشد .


گراهام آرنولد بعد از پیروزی مقابل فلسطین گفت: «من بعد از این که از تیم ملی اردن شکست خوردم گفتم شما در ازای چیزی که از دست می دهید باید چیزی را باد بگیرید و حالا می گویم من دیگر  درسمان را یاد گرفته ایم و دیگر جای برای اشتباه وجود ندارد.»

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.