یزد - آیت الله محمدرضا ناصری یزدی با اشاره به مشکلات معلمان طرح حمایتی گفت: مسئولان با جدیت بیشتری پیگیر رفع مشکلات معلمان حمایتی باشند.

مسئولان با جدیت بیشتری پیگیر رفع مشکلات معلمان حمایتی باشند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در استان، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده ولی فقیه دراستان یزد در دیدار با جمعی از معلمان طرح حمایتی یزد که نسبت به مشکلات کاری خود اعتراض داشتند اظهار داشت: معلمی شغلی با منزلت و جایگاه بالایی است و معلمانان دارای ارزش و کرامت بسیار بالایی هستند.

وی به مشکلات مطرح شده از سوی نمایندگان معلمان حاضر در این جلسه اشاره کرد و افزود: لازم است که نسبت به رفع مشکلات این معلمان اقدامات لازم به عمل آید و مسئولان در این زمینه تلاش بیشتری انجام دهند.

نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان ساخت: در ارتباط با بحث امنیت شغلی و بیمه باید مسئولان راهکارهای قانونی که در این زمینه وجود دارد را بررسی کنند و در صورت نیاز و امکان، نسبت به اصلاح قوانین اقدامات لازم صورت پذیرد

ناصری تصریح کرد: در این زمینه ما صحبت و پیام معلمان حمایتی یزد را به مسئولان کشوری می‌رسانیم و تا حد امکان نسبت به آن پیگیری‌های لازم را به عمل می‌آوریم.

امام جمعه یزد افزود: در ارتباط با بحث حقوق هم باید حتما مسئولان استان و کشور تمام تلاش خود را به کار بگیرند که حقوق معلمان به صورت کامل پرداخت شود و به صورتی نباشد که حقوق آنها چندماه عقب بیفتد.

وی با تقدیر از این معلمان که با وجود تمام سختی‌ها با عشق و علاقه به کار خود ادامه داده‌اند گفت: مسئولان قول پیگیری و رفع مشکلات در این زمینه را داده‌اند و معلمان هم باید به کلاس‌های خود برگردند تا مشکلی برای تحصیل دانش آموزان به وجود نیاید.

نماینده ولی فقیه در استان یزد به تلاش دشمنان برای سوء استفاده از هر حرکتی در ایران اشاره کرد و افزود: این که معلمان به دنبال حق و حقوق خود هستند کار بسیار خوبی است و حتما باید حقوق خود را دنبال کنند اما همه ما باید مراقب باشیم که زمینه‌ای برای سوء استفاده دشمنان فراهم نکنیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.