دروازه‌بان پیشین تیم ملی فوتبال گفت: ایران یکی از شانس‌های قهرمانی در جام ملت‌های آسیا است اما کار آسانی ندارد.

میرزاپور: ایران برای قهرمانی کار آسانی ندارد

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، ابراهیم میرزاپور مربی دروازه‌بان‌های تیم فولاد خوزستان در خصوص وضعیت فعلی این تیم گفت: تیم شرایط خوبی دارد و در حال حاضر اردویی را در جزیره کیش برپا کرده‌ایم. بازیکنان انگیزه زیادی برای شروع نیم‌فصل دوم دارند و تعطیلات نیم‌فصل هم بهترین فرصت برای افشین قطبی است تا تاکتیک‌ها و برنامه‌هایش را در تیم پیاده کند.

وی در خصوص اینکه آیا فولاد می‌تواند نتایج ضعیف نیم‌فصل اول را جبران کند، اظهار داشت: قطعا این اتفاق رخ خواهد داد. در آخرین بازی نیم‌فصل اول تراکتورسازی را در تبریز شکست دادیم و قطعا در نیم‌فصل دوم تیم قوی‌تری خواهیم داشت. با تیم‌های بالای جدول ۱۳ امتیاز اختلاف داریم و تلاش ما این است که نتایج خوبی بگیریم. هدفمان رسیدن به بالای جدول است.

دروازه‌بان پیشین تیم ملی فوتبال ایران در خصوص وضعیت این تیم در جام ملت‌های آسیا خاطرنشان کرد: ایران در ۲ بازی ابتدایی نتایج خوبی گرفت اما یمن و ویتنام تیم‌هایی نبودند که تیم ملی را اذیت کنند. اگر چه نباید این دو برد را کم ارزش جلوه داد اما عیار اصلی تیم ملی در بازی با عراق و البته بازی‌های حذفی مشخص خواهد شد. ایران یکی از شانس‌های قهرمانی است ولی کار آسانی ندارد چون مدعیان دیگر هم برای تیم ما حریفانی جدی و پرقدرت محسوب می‌شوند.

میرزاپور عنوان کرد: امیدوارم به فینال برویم و در نهایت قهرمان شویم. ترجیح می‌دهم در فینال با یک تیم از شرق آسیا روبه‌رو شویم چون ما معمولا مقابل تیم‌های شرق آسیا نتایج خوبی گرفته‌ایم.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.