مدیر گردشگری سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت:شرایط لازم برای پذیرش گردشگر سلامت از کشورهای همسایه در مشهد فراهم شده است.

شرایط پذیرش گردشگر سلامت از کشورهای همسایه در مشهد فراهم شده است

به گزارش قدس آنلاین، اسماعیل خیامی ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران در دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهارکرد: خراسان رضوی ظرفیت های مناسبی در توسعه گردشگری سلامت دارد و مراکز درمانی و کلینیک های تخصصی خدمات مختلفی به گردشگران سلامت ارائه می کنند.

وی افزود:با توجه به زیر ساخت های ایجاد شده در حال حاضر شرایط لازم برای گردشگر سلامت به ویژه از کشورهای همسایه فراهم شده و تاکنون۱۲ بیمارستان زیر پوشش  این دانشگاه مجوز جذب گردشگر سلامت را دریافت کرده اند که در این بیمارستان ها تمامی فرآیندهای لازم برای گردشگران سلامت استاندارد سازی شده است.

مدیر گردشگری سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: در این بیمارستان ها خدمات مشاوره قبل از پذیرش، خدمات درمانی و تشخیصی و پیگیری های پس از ترخیص  به گردشگران سلامت ارائه شده و عملکرد آنها نیز از سوی کارشناسان ستادی مورد پایش و ارزیابی قرار می گیرد.

خیامی بیان کرد: تلاش می کنیم تمام مرکز درمانی و سرپایی زیر پوشش دانشگاه در صورت داشتن شرایط مناسب و استاندارد، مجوز پذیرش گردشگر سلامت را دریافت کنند.

وی تاکید کرد:در مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه خدمات درمانی جامع، کامل و  استاندارد به بیماران ارائه می شود و پزشکان صاحب نامی در عرصه های ملی و بین المللی در مراکز زیر پوشش دولتی و خصوصی زیر پوشش این دانشگاه فعالیت می کنند.

منبع: مهر

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.