روزنامه انگلیسی تلگراف مدعی شد درصورتیکه ادن هازارد به چلسی بگوید که تابستان آینده قصد ترک باشگاه را دارد، چلسی در ازای واگذاری او از رئال مادرید ۱۰۰ میلیون پوند تقاضا خواهد کرد.

رقم درخواستی چلسی برای هازارد: ۱۰۰ میلیون پوند

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، روزنامه انگلیسی تلگراف مدعی شد باشگاه چلسی در ازای واگذاری ادن هازارد به رئال مادرید، از تیم اسپانیایی ۱۰۰ میلیون پوند تقاضا خواهد کرد و به مبلغی کمتر از این به هیچ وجه راضی نخواهد شد. رئال مادرید از مدتها پیش به جذب هازارد ۲۸ساله ابراز علاقه کرده و تلاش رئالی‌ها برای متقاعد کردن هازارد بر کسی پوشیده نیست.

روزنامه تلگراف می‌گوید چلسی می‌خواهد تکلیف آینده ادن هازارد هر چه سریعتر روشن شود و در نتیجه به هازارد اعلام کرده که تصمیم خود را هر چه سریعتر به مدیریت باشگاه ابلاغ کند. از قرارداد هازارد با چلسی ۱۸ ماه دیگر باقی مانده ولی او تا این لحظه از تمدید قراردادش خودداری کرده است.

علاوه بر ابراز تمایل واضح رئال برای جذب هازارد، این ستاره بلژیکی هم به صراحت اعلام کرده که آرزو می‌کند بتواند در رئال مادرید توپ بزند. در نتیجه چلسی خود را برای انتقال هازارد آماده کرده و در صورتیکه هازارد به مدیران چلسی اعلام کند که قصد دارد تابستان آینده این تیم را ترک کند، چلسی از رئال ۱۰۰ میلیون پوند درخواست خواهد کرد و به حتی یک سنت کمتر از این مبلغ راضی نخواهد شد.

 رئال امیدوار است روی میز مذاکره از ماتئو کوواچیچ به عنوان حربه‌ای برای راضی کردن چلسی استفاده کند. ستاره کراواتی که در حال حاضر، یک فصل را به عنوان بازیکن قرضی از رئال جدا شده است. 

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.