جورجو کیه لینی، مدافع یوونتوس مدعی شد که در ابتدا خرید کریستیانو رونالدو توسط یووه را باور نمی‌کرده است.

کیه‌لینی: باور نمی‌کردم رونالدو را خریده ایم

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، رونالدو در تابستان در انتقالی شوکه کننده از رئال مادرید جدا شد و به یوونتوس پیوست. او در این تیم عملکرد خوبی تا به اینجا داشته و بیانکونری ها به عنوان کاندیدا اصلی قهرمانی چمپیونزلیگ شناخته می‌شوند ولی کیه لینی مدعی شد که در ابتدا انتقال رونالدو را باور نمی‌کرده است.

او گفت:" کریستیانو رونالدو گل های بسیار بسیار زیادی مقابل ما زده بود و بارها رویای ما برای قهرمانی را به باد داده بود، هم در کاردیف، هم در مادرید و هم در تورین. پیش تر، چمپیونزلیگ برای ما یک رویا بود. حالا هدف ماست زیرا کریستیانو رونالدو، بهترین بازیکن جهان را در اختیار داریم.  به نظرم او شخصیت فوق العاده ای دارد، توانایی های استثنایی در زمین از خود نشان داده  و تلاش بسیاری می‌کند. سه ماه اول را خیلی خوب شروع کردیم ولی مهم ترین بخش فصل از بهار شروع می‌شود. فکر می‌کنم ما در بین ۵ کاندیدا اصلی قهرمانی چمپیونزلیگ قرار داریم یعنی بارسلونا، منچسترسیتی، رئال مادرید و بایرن مونیخ. البته پاری سن ژرمن و اتلتیکو هم می‌توانند به پیروزی برسند.

در ابتدا باور نمی‌کردم رونالدو را خریده باشیم ولی پس از چند روز که از شایعات گذشت، با آندره آ آنیلی صحبت کردم و شوکه شدم. فکر می‌کنم خیلی از هواداران هم فکر می‌کردند این انتقال عادی نباشد."

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.