تولیت آستان قدس رضوی طی پیامی درگذشت آیت‌الله سید ابراهیم سیدحاتمی را تسلیت گفت.

پیام تسلیت تولیت آستان قدس رضوی در پی درگذشت آیت الله سیدحاتمی

به گزارش قدس آنلاین، در پی در گذشت آیت الله سید ابراهیم سیدحاتمی نماینده سابق مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی در پیامی فقدان این عالم ربانی را تسلیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

خبر درگذشت عالم ربانی اب‌الشهید آیت الله سید ابراهیم سیدحاتمی(طاب ثراه) نماینده سابق مردم مومن و شریف استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری موجب تاسف و تاثر فراوان گردید.

این عالم جلیل القدر، عمر پربرکت خویش را به نشر و ترویج علوم اسلامی و مکتب اهل بیت(علیهم السلام) سپری کردند و جمع زیادی از روحانیون، اساتید، طلاب حوزه های علمیه و مردم مومن و انقلابی استان اردبیل، از سرچشمه فضائل علمی و اخلاقی ایشان بهره‌مند گشته اند.

اینجانب این مصیبت را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم(عج)، مقام معظّم رهبری(مد ظلّه العالی)، مردم ولایی آن استان، حوزه‌های علمیه، نماینده محترم مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در استان اردبیل و بیت مکرم ایشان تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال در جوار مضجع نورانی حضرت علی بن موسی الرضا(علیه آلاف التحیّه و الثنا) برای آن عالم عامل، غفران الهی و علوّ درجات و برای بیت معظّم، شاگردان و ارادتمندان ایشان، صبر جمیل و اجر جذیل مسالت می نمایم.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.